صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در بازدید از غرفه سایپا :

محصولات سایپا از نظر طراحی و کیفیت پیشرفت خوبی داشته است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: به نظر می رسد محصولات گروه سایپا پیشرفت خیلی خوبی از لحاظ شکل و طراحی، کیفیت و صرفه جویی در مصرف سوخت داشته است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، یدالله رحمانی با بیان مطلب فوق افزود: سایپا یکی از قدیمی ترین خودروسازانی است که سابقه ی بسیار خوبی در صنعت خودرو دارد.
وی تاکید کرد: قطعا همه خودروسازان باید واحد تحقیق و توسعه خودرو را گسترش دهند و سایپا در این زمینه حرکت های بسیار خوبی را شروع کرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس همچنین تاکید کرد: در شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز تولیدکنندگان داخلی و خارجی حضور دارند و امسال به نسبت سال گذشته رشد چشمگیری داشته اند و از لحاظ تعداد غرفه داران و فضای نمایشگاهی امسال با رشد رو به رو بوده ایم.
وی خاطرنشان کرد: حضور گروه سایپا در نمایشگاه به منظور معرفی محصولات و خدمات، نشان دهنده این است که سایپا به دیدگاه های مردم و مشتریان اهمیت ویژه ای قائل است.
گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز از 27 تا 30 تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس واقع در شیراز، بلوار شهید چمران، شهرک گلستان برگزار می شود و گروه خودروسازی سایپا در سالن حافظ نمایشگاه مذکور در روزهای یادشده از ساعت 17 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به صنعت خودرو خواهد بود.