صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مسابقات قهرمانی آسیا

پیام تبریک مولاوردی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کاراته امید ایران

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده قهرمانی تیم ملی کاراته امید ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در پی قهرمانی تیم ملی کاراته امید ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، شهیندخت مولاوردی طی پیامی این موفقیت بزرگ را به این قهرمانان ، خانواده های آنان وجامعه ورزشی کشور تبریک گفت.
در متن پیام مولاوردی آمده است: کسب عنوان قهرمانی آسیا توسط تیم کاراته امید ایران و بویژه افتخار آفرینی دختران ایرانی با کسب سه مدال طلا و یک نقره مایه مباهات و غرور ملی شد.
وی ادامه داد: این موفقیت بزرگ را به این عزیزان و خانواده های آنان و نیز به مدیران و دست اندرکاران و فدراسیون کاراته و جامعه ورزشی کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و سلامتی و موفقیت روز افزون برای آینده سازان و امیدهای آینده ایران مسالت می کند.
به گزارش ایرنا، کاروان کاراته ایران با کسب 20 مدال طلا، 12 نقره و 10 برنز در رقابت های رده های سنی مختلف آسیا (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به عنوان قهرمانی دست یافت و به سیطره ژاپن پایان داد.
در مسابقات قهرمانی آسیا که با حضور 660 ورزشکار از 27 کشور به مدت چهار روز در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد، تیم‌های ملی کاراته ایران برای خلق این موفقیت بزرگ به 20 طلا، 12 نقره و 10 برنز دست یافتند. ژاپن با 16 طلا، 8 نقره و 14 برنز دوم شد و تیم قزاقستان با 8 طلا، 6نقره و 13 برنز در مکان سوم ایستاد.