صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

از سوی غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران

رئیس و دبیر کمیته آمارهای بخش‌خصوصی منصوب شدند

طبق مصوبه شورای عالی آمار، کمیته آمارهای بخش‌خصوصی کشور تشکیل شده و اتاق ایران مسولیت آنرا بر عهده گرفته است. بر این اساس رئیس اتاق ایران، رئیس و دبیر این کمیته را منصوب کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازپایگاه خبری اتاق ایران ، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طی احکام جداگانه ای رئیس و دیبر کمیته آمارهای بخش‌خصوصی کشور را منصوب کرد.
تشکیل کمیته آمارهای بخش‌خصوصی کشور در نشست شورای عالی آمار به ریاست محمدباقر نوبخت به تصویب رسید تا اتاق ایران به عنوان پارلمان بخش‌خصوصی کشور متولی تجمیع و انتشار آمارهای بخش‌خصوصی کشور شود.
غلامحسین شافعی پیرو ایجاد این کمیته، مرتضی اله داد معاون اقتصادی اتاق ایران را برای مدت دو سال به ریاست کمیته آمارهای بخش‌خصوصی کشور منصوب کرد.
رئیس اتاق ایران در این حکم ابراز امیدواری کرده است که با همکاری مجدانه اعضای کمیته، نسبت به ایجاد ظرفیت‌های آماری در بخش‌های خصوصی و تعاونی و همچنین اعتلای نظام آماری کشور، اقدام شایسته صورت گیرد.
غلامحسین شافعی در حکم دیگری، محمدرضا دوست‌محمدی مدیر مرکز آمار و اطلاعات اقتصادی اتاق ایران را برای مدت دو سال به سمت دبیر کمیته آمارهای بخش خصوصی کشور منصوب کرد.
رئیس اتاق ایران در این حکم ابراز امیدواری کرده است که با برگزاری منظم جلسات و همکاری مجدانه اعضای کمیته،‌نسبت به ایجاد هماهنگی های لازم برای انجام فعالیت‌های آماری در بخش‌های خصوصی و تعاونی کشور اقدام شایسته صورت گیرد.