صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

منشا هیچ مصدومیت بزرگی ندارد

واکنش به مصدومیت منشا و حضور بازیکن عراقی

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت برگزاری دربی در آلمان گفت: امروز تکلیف این بازی مشخص خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محمد علی ترکاشوند که همراه پرسپولیسی ها به اردوی اوکراین رفته بود درباره برگزاری این اردو  گفت: خوشبختانه اولین جمله ای که آقای برانکو درباره این اردو گفت خیالمان را راحت کرد. وقتی برانکو می گوید همه چیز عالی بود ما هم خوشحال می شویم.
این مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع، شرایطی است که باید فراهم کنیم تا کادر فنی و بازیکنان، به خوبی کارهایشان را پیش برده و به هدفی که می خواهند نزدیک شوند. وقتی سرمربی و بازیکنان می گویند اردوی خوبی در اوکراین داشته ایم خیال خودمان هم راحت می شود.
وی درباره احتمال برگزاری دربی سرخابی های پایتخت در آلمان تصریح کرد: دیشب رسیدم و هنوز هیچ صحبتی با آقای طاهری پیرامون این موضوع نداشته ایم. قرار است امروز تکلیف مشخص شود تا آن را اعلام کنیم. یک تصمیم مدیریتی است و بازیکنان هم تابع تصمیم باشگاه خواهند بود.
ترکاشوند شایعه مصدومیت جدی گادوین منشا را تکذیب کرد و گفت: واقعا نمی دانم این شایعات از کجا شروع می شود و به کجاها می رسد. من در اوکراین بودم و او فقط یک روز نتوانست تمرین کند. هیچ مشکل بزرگی هم ندارد و خیلی زود می تواند به جمع بچه های تیم بازگردد.
وی درباره بشار رسن نیز تصریح کرد: با تیم امید عراق است و به زودی وارد تمرینات خواهد شد. شک نکنید به محض اینکه بازی هایش تمام شود به تهران می آید تا با تیم تمرین کند.
ترکاشوند درباره حضور مهدی طارمی در اردوی اوکراین هم حاضر به صحبت شد و گفت: خوشحالم بازیکن دوست داشتنی پرسپولیس به جمع شاگردان برانکو بازگشت. دیدید در روزهای آخر اردو هم به اوکراین آمد تا با تیم تمرین کند. شرایط خوبی هم دارد و همین احساس وظیفه ای که بازیکنان در قبال تیم می کنند مهم است.