صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با هدف توسعه صنعت گردشگری در جزیره کیش

هتل 5 ستاره ویدا با حضور معاون رییس جمهور در کیش به بهره برداری رسید

بهره برداری از هتل پنج ستاره ویدا با حضور معاون اول رییس جمهور آغاز شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این هتل پنج ستاره که با سرمایه گذاری 1 هزار و 740 میلیارد ریالی بخش خصوصی در جزیره کیش ساخته شده است ششمین طرح عمرانی و گردشگری که عصر امروز و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی، اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و علی اصغر مونسان مدیر عامل و ریس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش به بهره برداری رسید.
هتل 5 ستاره ویدا با زیر بنای 17 هزار و 800 متر مربع در زمینی به مساحت 7 هزار و 500 متر مربع ساخته شده است. این هتل 5 ستاره با معماری زیبا و با هدف افزایش ظرفیت پذیرش مسافر و ارتقاء سطح خدمات گردشگری در جزیره کیش ساخته شده و دارای 144 اتاق و 320 تخت اقامتی است. که در مدت زمان 48 ماه ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.
بهره برداری از 7 طرح عمرانی، گردشگری و اقتصادی در جزیره کیش و همچنین بهره برداری از فرودگاه و بندرگاه هندورابی  و بازدید از روند اجرای چندین طرح در دست اجرا در منطقه از برنامه های سفر دو روزه معاون اول رئیس جمهور به جزیره کیش است.
مجموعه فرهنگی و تفریحی آوای خلیج فارس با بزرگترین آبنمای موزیکال دریایی آخرین طرح گردشگری است که امروز و در نخستین روز سفر معاون رییس جمهور به جزیره کیش به طور رسمی به بهره برداری می رسد.
فردا نیز فرودگاه و بندرگاه هندورابی با حضور دکتر جهانگیری به بهره برداری خواهد رسید.