صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

کسب و کار گزارش می دهد:

رونمایی از اپلیکیشن خدمات نظافت حرفه‌ای «اسپارد»

با گسترش استفاده از اپلیکیشن‌هایی تهیه غذا و تاکسی، این بار نوبت به سفارش آنلاین خدمات نظافت منزل رسید.
«با انجام چند مرحله ساده در گوشی هوشمند خود، به سرعت، بهترین متخصص نظافتی آموزش دیده و تایید هویت شده را در محله و منطقه خود پیدا کنید و با قیمت مشخص و مناسب به او سفارش کار دهید. سپس با امتیاز دادن به عملکرد او، راهنمای ناظران اسپارد و سایر کاربران در استفاده‌های بعدی از این اپلیکیشن باشید. متخصصین نظافت اسپارد، در یکی از معتبرترین موسسه‌های آموزش خانه‌داری و هتل‌داری ایران آموزش می‌بینند و قیمت‌ خدمات توسط نرم‌افزار از پیش محاسبه می‌شود.» - این‌ها ساده‌ترین کاری است که اپلیکیشن جدید «اسپارد»، به زودی ارائه خواهد داد.
به گزارش کسب وکار، علیرضا دهقانیان، مدیر بازاریابی اسپارد، در زمینه دلایل و ضرورت‌های رونمایی از این اپلیکیش گفت: «این روزها در ایران، سفارش خدمات نظافتی و کارگران روزمزد برای منزل و محل کار رشد زیادی داشته اما تجربه بسیاری از ما در دریافت این خدمات، همیشه نه تنها دلچسب نبوده بلکه بعضا مشکلاتی با این شرکت‌ها و یا کارگران‌‌شان نیز ایجاد شده است.
وی ادامه داد: بارها پیش آمده که قیمت‌ها شفاف و مشخص نبوده یا کیفیت کار نظافتچی‌های این شرکت‌ها شکل یکسان و استانداردی را نداشته و اگر از نتیجه کار ناراضی باشیم تضمینی برای جبران وجود ندارد.
دهقانیان افزود: آگاهی از سابقه نظافت‌چی، در انتخاب و اطمینان از کیفیت کار او بسیار تاثیرگذار است، در حالی‌که زمان کافی و منبع موثق برای کسب چنین اطلاعات و اطمینانی وجود ندارد، مشکلات دیگری از جمله مشخص نبودن هویت و مکان فیزیکی بسیاری از شرکت‌های خدماتی، بدقولی و عدم تعهد به کار باعث شده روزهای مهمی را که برای نظافت خانه و شرکت برنامه‌ریزی کرده‌ایم با بدقولی‌ها و لغو کردن قرار نظافت، از دست بدهیم.
مدیر بازاریابی اسپارد خاطرنشان کرد: این اپلیکیشن نتیجه تحقیق و توسعه در شرکت ایرانی به نام تیفای است که با مشاهده مشکلات روزانه در زندگی مردم و نمونه‌های موفق در خارج از کشور، تصمیم گرفته نوآوری را این بار در زمینه نظافت و در نتیجه زندگی ساده‌تر و راحت‌تر به کار گیرد.
علیرضا سبزعلیان، مدیر اجرایی این پروژه نیز، در زمینه مزایای اسپارد و روش کار آن گفت: این اپلیکیشن مختص سیستم عامل‌های اندروید و iOS است که شما را سریع و به‌سادگی به یک متخصص تایید شده نظافت متصل می‌کند، اما این همه ماجرا نیست و در واقع ماموریت اصلی این اپلیکیشن، انتخاب و فیلتر متقاضیان کار، تایید هویت، بررسی سوابق، کسب تضمین‌های لازم و سپس آموزش آنها در یکی از بهترین موسسات آموزش خانه‌داری و هتل‌داری است. متقاضیان پس از طی کردن این دوره‌ها، مدرک تخصصی اسپارد را دریافت می‌کنند که تایید می‌کند استانداردهای کاری و رفتاری مورد نظر به منظور اعزام به منازل و ادارات را دارند.
سبزعلیان افزود: پس از این کنترل‌ها، آموزش‌ها و نظارت‌ها، این اپلیکیشن موبایل دریافت این خدمات را به سادگی لمس یک دکمه بر روی موبایل هوشمندتان فراهم ساخته و کافی است با لمس دکمه ثبت درخواست، متخصصان نظافت محله خود را بیابید، سابقه و میزان رضایت از کارشان را مرور کنید، قیمت خدمات برای روز مورد نظر را مشاهده کنید و سپس خدمات ایشان را رزرو کنید؛ کارشناسان و ناظران کیفی این اپلیکیشن با پشتیبانی همه روزه در کنار شما خواهند بود تا مشکلات را بررسی کنند و در نتیجه رضایتمندی شما از خدمات را تضمین دهند.