چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

از سوی مرکز فن‌بازار ملی صورت می‌گیرد؛

برگزاری رویدادی استارتاپی در حوزه گردشگری

چهارمین رویداد استارتاپ دمو به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ‏های حوزه گردشگری و توسعه زیست‌بوم نوآوری از سوی مرکز فن‌بازار ملی ایران و با حمایت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا چهارمین رویدادStartup Demo  در نیمه مردادماه امسال در محل اتاق بازرگانی ایران با حضور سرمایه‌گذاران تخصصی این حوزه و  استارتاپ‌های حوزه گردشگری به عنوان سرمایه‌پذیران برگزار خواهد شد.
گردشگری مجازی، گردشگری و تفریح، گردشگری و صنایع دستی و گردشگری و اقامت محورهای اصلی این رویداد است.
هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبین ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در دو بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار می‌شود و استارتاپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.
سرمایه‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ‌ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار و میزان فروش به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد، در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن‌‏بازار ادامه خواهد داشت.
مهلت استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا برای ثبت نام در این رویداد تا 28 تیرماه تعیین شده است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت اینترنتی مرکز فن بازار ملی ایران به آدرس www.techmart.ir مراجعه کنند.