صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

وزیر نیرو در آیین بهره‌برداری از پست 230 کیلوولت جگدان:

تمام دغدغه وزارت نیرو خدمات‌رسانی مطلوب به ویژه در مناطق محروم کشور است

وزیر نیرو در آیین بهره‌برداری از پست 230 کیلوولت جگدان از وزارت نیرو به عنوان پیشاهنگ توسعه و رفاه جامعه یاد کرد

 و گفت: تمام دغدغه وزارت نیرو خدمات‌رسانی مطلوب به مردم به ویژه در مناطق و روستاهای محروم کشور است. به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مهندس "حمید چیت‌چیان" وزیر نیرو صبح امروز (سه‌شنبه) در آئین بهره‌برداری از پست 230 کیلوولت جگدان افزود: احداث سد بشاگرد یکی از بزرگ‌ترین خدمات دولت یازدهم برای تحقق خدمت‌رسانی به مردم هرمزگان و مردم شریف بشاگرد بوده است.
وی با اشاره به محرومیت استان هرمزگان تصریح کرد: این لطف الهی بوده که با احداث این پست‌های برق با ظرفیت بالا بتوانیم بجز تأمین برق مورد نیاز مردم منطقه، باعث رونق فعالیت‌های اقتصادی شویم.
وزیر نیرو با بیان اینکه در جامعه امروزی، صنایع، خدمات آموزشی، حمل و نقل، و تمامی سطوح اقتصادی و امنیتی به برق به عنوان یک صنعت زیربنایی مورد توجه دارند افزود: امروزه پایه رفاه و آسایش و ارتقای جامعه به وجود برق بستگی دارد.
وی با بیان اینکه ممکن است در این راه بعد مسافت و افت ولتاژ نیز وجود داشته باشد، افزود: در این خصوص وزارت نیرو و پرسنل سخت کوش آن تلاش دارند تا بر این مشکلات فائق آمده و نیاز آب و برق مردم را به بهترین شکل ممکن تأمین کنند.
پیش از سخنان وزیر نیرو، دکتر " جاسم جادری " استاندار هرمزگان نیز در سخنانی به مردم منطقه نوید داد که به‌زودی و در آینده نزدیک نیروگاه سیکل ترکیبی جاسک و نیروگاه سیریک نیز وارد مدار خواهند شد تا ضمن افزایش ظرفیت به رونق اقتصادی منطقه نیز کمک شود.