صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت:

نیروی انسانی متخصص و کارآمد نیاز صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: نیاز صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی به نیروی تکنسین ماهر، متخصص و کارآمد است...
 که بتوانند با عشق، علاقه و انگیزه در خط تولید کار کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین ، " حمیدرضا خانپور " در کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار داشت: اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی نیاز به اعتمادسازی تولید کنندگان و نظارت ویژه دارد و در همین راستا و در برنامه ریزی های جامع و مطالعات صورت گرفته شهرکهای صنعتی لیا و کاسپین پتانسیل لازم و آمادگی کامل برای اجرای طرح کارورزی را دارند.
وی با اشاره به آموزش این کارورزان در شهرکهای صنعتی تصریح کرد: وجود واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با قابلیتهای تخصصی و مهارتی این امکان را برای کارورزان فراهم می کند تا بتوانند در محیط کاملا تخصصی در جهت ارتقاء سطح علمی علمی و مهارتی ، تجربه دنیای واقعی کار و فراهم شدن اشتغال مولد و پایدار شوند.
قابل ذکر است حدود 1250  واحد تولیدی  و صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان وجود دارند که حدود 60% از آنها به بهره برداری رسیده اند. سرمایه گذاری واحدهای به بهره برداری رسیده 20 هزار میلیارد ریال است که در این حوزه با عنایت به پروانه های بهره برداری صادر شده، 23 هزار و 500 نفر در واحدهای صنعتی شهرکها و نواحی صنعتی استان به کار گمارده شده اند.