صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

۲۰ درصد مردم هر ماه به یوتیوب سر می‌زنند

وب‌سایت یوتیوب (YouTube) در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که تعداد بازدید ماهانه‌ی این سایت از عدد ۱.۵ میلیارد عبور کرده است.
وب‌سایت یوتیوب (YouTube) معمولا نقاط عطف مربوط به بازدید و تعداد ویدئوها را در وب‌بلاگ رسمی خود اعلام می‌کند. طبق جدیدترین خبر در این وبلاگ، بازدید ماهانه‌ی یوتیوب از مرز ۱.۵ میلیارد گذشته است. این عدد برابر با ۲۰ درصد از کل جمعیت کره‌ی زمین است. هرکدام از این افراد، روزانه به‌طور متوسط یک ساعت یوتیوب را از طریق گوشی‌های موبایل خود تماشا می‌کنند.
سوزان وویچیتسکی (Susan Wojcicki) مدیرعامل یوتیوب اعلام کرد که این رقم تنها مربوط به سرویس رایگان و استاندارد وب‌سایت است. سرویس‌های دیگری مثل یوتیوب رد (YouTube Red) هم که فیلم و سریال نشان می‌دهد، ماهانه نیم میلیارد بازدیدکننده دارد. این وب‌سایت قصد دارد که به‌زودی از پروژه‌های دیگری هم برای افزایش میزان بازدیدکننده‌ی ماهانه و تعداد ویدیو‌ها، پرده‌برداری کند.
علاوه بر این، زیرساخت یوتیوب هم به‌روزرسانی شده است؛ طبق خبر درج‌شده در وبلاگ یوتیوب، این وب‌سایت، همخوانی بهتری با رزولوشن‌های مختلف و جدید در نمایشگر گوشی‌های موبایل و مانیتورها خواهد داشت.
نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما هم جزو بازدیدکننده‌های روزانه‌ی یوتیوب محسوب می‌شوید؟