صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فروش وان پلاس 5 آغاز شد

شرکت وان‌پلاس گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۵ را که به تازگی معرفی کرده، برای فروش در دسترس کاربران قرار داده است.
هفته‌ی گذشته گوشی‌ وان‌پلاس ۵ رسما معرفی شد و کمپانی وان‌پلاس تایید کرد که فروش این گوشی از تاریخ ۲۷ ژوئن آغاز خواهد شد. افرادی که منتظر عرضه‌ی این دستگاه بودند حال می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. بدین منظور می‌توانید همین حالا به وب‌سایت رسمی کمپانی وان‌پلاس مراجعه کنید.
شرکت وان‌پلاس گوشی وان‌پلاس ۴ را معرفی نکرد؛ چراکه در بین مردم چین عدد ۴ عدد بدشانسی است. این گوشی‌هوشمند از مشخصات فنی رده‌بالایی بهره می‌برد و به نظر می‌رسد قابلیت رقابت با بهترین گوشی‌های حال حاضر بازار را هم دارد.
وان‌پلاس ۵ به یک صفحه‌نمایش امولد ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده است. پردازنده‌ی این دستگاه اسنپدراگون ۸۳۵ است و دو مدل از آن با رم ۶ و ۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار دارد. گوشی‌ وان‌پلاس ۵ به یک دوربین دوگانه‌ی پشتی مجهز شده و باتری آن ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. از دیگر قابلیت‌های دستگاه مورد بحث می‌توان به سنسور اثر انگشت و جدیدترین رابط کاربری اکسیژن او‌اس اشاره کرد. این رابط کاربری بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا توسعه داده شده است.
در حالی‌که وان‌پلاس ۵ سخت‌افزار بسیار قدرتمندی دارد اما این شرکت باز هم در نتایج بنچمارک این گوشی‌ دستکاری‌هایی انجام داده است. البته در خبر مرتبط با دستکاری نتایج بنچمارک وان‌پلاس ۵، شرکت سازنده‌ی این دستگاه مدعی شده که هدف از انجام این کار، نشان دادن ظرفیت کامل گوشی بوده است. گوشی مورد اشاره با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۴۷۹ دلار به فروش می‌رسد. علاوه بر این وان‌پلاس ۵ با رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۵۳۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است.
نظر شما در مورد قیمت وان‌پلاس ۵ چیست؟