صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

آغاز به کار نخستین استارتاپ دموی حوزه گردشگری از هفته آینده

نخستین استارتاپ دموی حوزه گردشگری در کشور هفته آینده آغاز به‌کار می‌کند.
ایمان مهدی‌زاده دبیر اجرایی نخستین استارتاپ دموی حوزه گردشگری در کشور اظهار کرد: دو شرکت هم‌بنیان فعال در حوزه گردشگری و کسب و کار با اجماع بر نقطه نظرات تخصصی در حوزه استارتاپ‌ها، به طراحی سبکی از استارتاپ‌ها پرداخته‌اند.
وی افزود: در ایران استارتاپ‌ها برای قشر دانشجوی جوانی است که هنوز شرکتی ثبت نکرده اما در استارتاپ دمو در پی حمایت از شخص حقیقی و حقوقی که اقدام به ساخت نمونه ای کرده است، هستیم.
مهدی‌زاده با بیان اینکه اقدامات در استارتاپ دمو با حمایت و نظارت فن‌بازار ملی ایران اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در واقع در این استارتاپ از اشخاص حقیق و حقوقی که برای توسعه وفروش نیاز به سرمایه گذاری دارند، حمایت می‌شود.
دبیر اجرایی نخستین استارتاپ دموی حوزه گردشگری در کشور ادامه داد: افرادی که نمونه کار دارند و دمویی را ساخته‌اند در سایتی که هفته آینده طی فراخوانی اعلام می‌شود، ثبت نام می‌کنند و در فن‌بازار پردیس آموزشی در راستای نحوه معرفی نمونه به سرمایه‌گذار می‌بینند.
وی افزود: در نهایت قرار است 8 نفر از استارتاپ دموها را انتخاب کنیم و سرمایه‌گذاران علاقمند به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری و آی‌تی برای امضای قرارداد با این افراد وارد مذاکره می‌شوند.