صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

شهردار ساری اعلام کرد:

استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر در اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی

شهردار ساری گفت: درسالجاری نیز همانند سالیان گذشته از ظرفیت‌های بانک شهر در اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی در شهر ساری استفاده خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، مهدی عبوری با تاکید بر اینکه بانک شهر طی چند سال گذشته حمایت‌های  قابل  توجهی را از شهرداری‌های سراسر کشور، به ویژه شهرداری‌های کلان شهرها داشته است، گفت:اگر حمایت و پشتیبانی به موقع این بانک از شهرداری‌ها نبود، بسیاری از پروژه های عمرانی در کشور به سرانجام نمی رسید.
وی با اشاره به اهمیت حمایت‌های بانک شهر از شهرداری کلانشهرها، افزود: تعامل بسیار نزدیک شهرداران شهرهای مختلف با این بانک موجب خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان شده است.
عبوری  با تاکید بر اینکه سرمایه بانک شهر متعلق به همه کلانشهرها و عموم شهروندان است، تصریح کرد:عمده پروژه های عمرانی در شهر ساری با حمایت های بانک شهر  به اتمام رسیده است.
شهردار ساری ادامه داد: بانک شهر طی سالیان گذشته در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی، حمایت از پروژه های شهری به ویژه توسعه حمل و نقل عمومی عمومی را در دستور کار خود قرارداده که این اقدام موجب رضایتمندی شهروندان شده است.
عبوری در پایان با تاکید براین‌که شهرداری ساری نیز همانند سایر شهرداری های کلانشهرها، تعامل مناسبی با این بانک دارد،گفت: خوشبختانه حمایت از ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان در اولویت برنامه‌های بانک شهر قرار دارد و از این رو، درکسب رضایت عمومی موفق بوده است.