صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی مسکن مهر در شیروان خراسان شمالی

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۸۰ درصد از پروژه‌های مسکن مهر کوی وحدت در شهرستان شیروان به بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، مجید محمدی درباره پروژه‌های مسکن مهر کوی وحدت شهر شیروان که شنیده شده است فقط ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: ۸۰ درصد از پروژه‌های مسکن مهر کوی وحدت به بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده‌اند.
محمدی افزود: اجرای طرح مسکن مهر در خراسان شمالی همزمان با سایر نقاط کشور در سال ۸۶ کلید خورد و سهم خراسان شمالی از محل این طرح، احداث ۲۵ هزار واحد مسکن مهر برای متقاضیان بود.
وی ادامه داد: در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر (بجنورد، شیروان و اسفراین) ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد تکمیل و تحویل شده و هنوز حدود چهار هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در دست احداث هستند که پیشرفت فیزیکی اغلب این واحدهای در دست ساخت به بیش از ۸۰ درصد می‌رسد.
سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در خاتمه گفت: طی ماه‌های آینده بیش از ۷۰۰ واحد از پروژه‌های مسکن مهر کوی وحدت شیروان با همت و تلاش همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان و همکاران پرتلاش اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان و انبوه‌سازان به بهره‌برداری می‌رسد.