صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سازمان راهداری اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر را در ۱۵ محور پرتردد مواصلاتی کشور، اعلام کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور، این سازمان محدودیت‌های ترافیکی ایام عید سعید فطر را از چهارم تا دهم تیر ۹۶ به شرح زیر اعلام کرد:
۱- تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۱۰  از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد ومحورهای قوچان- مشهد،سبزوار- مشهد و تربت حیدریه- مشهد وبالعکس ممنوع است.
تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
۲- محور کرج – چالوس
۲-۱- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.
۲-۲- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۴ تا ۰۳:۰۰ روز دوشنبه مورخ  ۹۵/۰۴/۰۵  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۴ تا ۰۳:۰۰ روز دوشنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۵  از کرج به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه است.
۲-۳- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۵ تا ۰۱:۰۰ بامداد روزسه شنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۶  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۵ تا ۰۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۶  از کرج به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه است.
۲-۴- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۹ تا ۰۳:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۱۰  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۹ تا ۰۳:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۱۰  از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.
۳- محور هراز
۳-۱- تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.
۳-۲- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت ۰۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴تا ۰۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ۹۶/۰۴/۰۷ وهمچنین از ساعت ۰۸:۰۰تا ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۸ و از ساعت ۰۸:۰۰ روزجمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ تا ساعت۱۲:۰۰ روز شنبه ۹۶/۰۴/۱۰ از محور هراز ممنوع است.
۳-۳- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۹ تا ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۱۰ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۹ تا ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۱۰  از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
۴- محور فیروز کوه
تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ و همچنین از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه ۹۶/۰۴/۰۵ و سه شنبه ۹۶/۰۴/۰۶ و جمعه ۹۶/۰۴/۰۹ از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
۵- آزادراه کرج - قزوین
تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ درمسیر شرق به غرب (باند شمالی) واز ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ در مسیرغرب به شرق(باند جنوبی) محور فوق ممنوع است.
۶- محور قدیم رشت – قزوین
تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای پنج شنبه ویکشنبه مورخ‌های۱ و۹۶/۰۴/۰۴ و از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای جمعه، دوشنبه و سه شنبه مورخ‌های  ۲ و ۵ و ۹۶/۰۴/۰۶ در این محور ممنوع است.
۷- محور قدیم ساوه – همدان و  بالعکس
تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۶ از محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه-همدان است.
۸- محور آستارا - اردبیل ، اردبیل – سرچم و بالعکس
تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه و جمعه مورخ‌های ۶ و ۹۶ /۰۴/۰۵ از محورهای فوق ممنوع است.
۹- محور سلفچگان ـ قم
تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹از محور سلفچگان به قم ممنوع است.
۱۰- محور شیروان ـ بجنورد ـ جنگل گلستان و بالعکس
تردد کلیه تریلر ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶:۰۰ تا۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ و ازساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز سه شنبه از محورهای فوق ممنوع است.
۱۱- محور اصفهان ـ بروجن ـ لردگان ـ ایذه و بالعکس
تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴تا ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ از محورهای فوق ممنوع بوده ومسیر جایگزین محور اصفهان- الیگودرز- خرم آباد وخوزستان است.
۱۲- محور  یاسوج ـ لردگان ـ بروجن ـ اصفهان و بالعکس
تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ‌های ۹۶/۰۴/۰۴ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ از محورهای فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور اصفهان-یاسوج است.
۱۳- محور اهواز – هفتگل – باغملک – ایذه – دهدز - شهرکرد
تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ از محورهای فوق از محورهای فوق ممنوع است و مسیر جایگزین محور اهواز – اندیمشک – خرم آباد – اصفهان – شهرکرد خواهد بود.
۱۴- محور تبریز – اهر – مشکین شهر و اهر – هریس و اهر – ورزقان و اهر – کلیبر – هوراند – خدآفرین و بالعکس
تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰تا ۲۲:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه وجمعه مورخ‌های۹و ۸و۷و۶و۹۶/۰۴/۰۵ از محورهای فوق ممنوع است.
۱۵- محورهای قوچان-مشهد، سبزوار- مشهد و تربت حیدریه- مشهد وبالعکس
تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۱ تا ۲۴:۰۰ روزجمعه  ۹ مورخ ۹۶/۰۴/۰۲ و از ساعت ۱۴:۰۰ تا۲۴:۰۰ روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه مورخ ۹ و۴ و۹۶/۰۴/۰۳ در محورهای فوق ممنوع است.
۱۶- محور قاین – بیرجند وبالعکس
تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵:۰۰ تا  ۲۳:۰۰  روزهای یکشنبه و جمعه مورخ ۹و ۹۶/۰۴/۰۵ در محور فوق ممنوع است.