چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

وحید امیری:

دو برابر تیم‌های دیگر در پرسپولیس تمرین کردیم

خرم آباد- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: دو برابر تیم های دیگر ما در پرسپولیس تمرین کردیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وحید امیری صبح شنبه در جمع خبرنگاران لرستانی با بیان اینکه امیدوارم شرایط مهیا شود برای کسانی که با امید و آرزوی خانواده ها عضو تیم های فوتبال کشور و همچنین تیم ملی شوند، اظهار داشت: امیدواریم دغدغه مسئولان این باشد که به فکر آنها بوده و تلاش کنند آینده درخشانی داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه استان لرستان به لحاظ شرایط اقلیمی خوبی که دارد در تمام رده ها ورزشکاران بزرگی را به کشور معرفی کرده و امیدواریم که در آینده نیز اینگونه باشد گفت: اگر خداوند بخواهد هر اتفاقی می افتد و انسان با امید زنده است و فوتبالیست های جوان و نوجوان می توانند با تلاش خودشان به اهداف مدنظرشان برسند.
این فوتبالیست لرستانی عضو تیم ملی با بیان اینکه من فوتبال خود را از پرسپولیس خرم آباد شروع کردم گفت: سال بعد تیم پرسپولیس خرم آباد به تیم داتیس خرم آباد تغییر اسم داد که در این تیم نیز یک سال بازی کردم.
وی با بیان اینکه در سال بعد در کوثر لرستان و لیگ دو فوتبال کشور بازی کردم و سپس مدت کوتاهی نیز در تیم فوتبال گهر دورود بازی کردم گفت: مسجد سلیمان، نفت تهران و سپس پرسپولیس تیم هایی بود که من در آنها بازی کرده ام.
این فوتبالیست لرستانی عضو تیم ملی با بیان اینکه سالی که گذشت سال خیلی خوبی بود و تمرینات سختی در پرسپولیس و تیم ملی داشتیم و شاید دو برابر تیم های دیگر ما در پرسپولیس تمرین می کردیم گفت: خدا را شکر که جواب زحمات خود را گرفتیم و این امر به دلیل دعای خیر مردم برای پرسپولیس به عنوان پرطرفدار ترین تیم ایران و همچنین تیم ملی بود که توانستیم دل مردم را شاد کنیم.
امیری گفت: دل مردم را با یک فوتبال می شود شاد کرد و امیدواریم این شادی ها مستمر باشد.