صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره و معاونین شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام

نشست مسئولان شبکه تلوزیونی ایران کالا صدا و سیما در منطقه پیام برگزار شد

نشست مسئولان شبکه تلوزیونی ایران کالا صدا و سیما با مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره و معاونین شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، سعید زرندی هدف از حضور دائمی شبکه تلوزیونی ایران کالا در این منطقه ویژه را پخش برنامه‌های اقتصادی، حمایت از تولید و اشتغال و سرمایه گذاری و اهمیت پوشش رسانه ای از فعالیت های صنایع  در منطقه ویژه اقتصادی پیام دانست و گفت: حمایت رسانه ها از حوزه صنایع، تولید و اشتغال یکی از موارد با اهمیت در تحقق اقتصاد مقاومتی است چراکه صنایع مستقر در منطقه ویژه از نظر  اقتصادی و تاثیر بر ایجاد اشتغال نقش بارز و موثری در استان البرز دارند.
زرندی با بیان اینکه تعامل رسانه ای جهت  افزایش ظرفیت ها و بهره گرفتن از فرصتها در منطقه به شدت احساس می شود، افزود: رسانه باید معرفی کننده توانمندی ها و پشتوانه اقتصادی و تولیدی سرمایه گذاران بخش خصوصی  باشد و در مباحث توسعه ای نقش ارزشمند خود را ایفا کنند.
در ادامه این نشست مدیر شبکه ایران کالا ضمن اعلام همکاری مجموعه این شبکه با شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام یکی از بهترین بستر های سرمایه گذاری داخلی و خارجی در  سطح کشور  به شمار می آید.
زابلی زاده افزود: با توجه به حضور شرکت های سرمایه گذار داخلی و خارجی در منطقه ویژه اقتصادی  و معرفی هر چه بهتر این  صنایع در سطح کشور شبکه ایران کالا  آمادگی دارد استودیو خبرخود را این منطقه مستقر خواهد کرد .
لازم به ذکر است که این در نشست ظرفیت های فراوان منطقه ویژه اقتصادی و سایت آموزشی و فرودگاهی  پیام به استحضار حاضرین رسیده و مقرر شد در آینده نزدیک رئیس سازمان صدا و سیما از شرکت بازدید نمایند .