صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رییس دیوان عدالت اداری:

روز قدس روز نمایش اتحاد مسلمانان جهان است

جلسه هیات عمومی دیوان عدالت اداری به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی برگزار شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین بهرامی در نطق پیش از دستور این جلسه ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس برپایی باشکوه چنین روزی را فرصت مهمی برای به نمایش گذاشتن اتحاد مسلمانان جهان و موضع گیری در قبال اشغال فلسطین و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی دانست.
وی با تاکید بر نامگذاری روز قدس با درایت امام خمینی (ره) تصریح کرد: نامگذاری روز قدس در جمعه آخر ماه رمضان کار بزرگی بود که حضرت امام خمینی (ره) انجام دادند.
رییس دیوان عدالت اداری با اشاره به برپایی باشکوه راهپیمایی روز قدس در همه نقاط دنیا گفت: امروزه در  تمام نقاط دنیا در جمعه آخر ماه رمضان موج خروشان مسلمانان نسبت به اشغال سرزمین قدس مشاهده می‌شود.
بهرامی ضمن دعوت از همه مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: همه با شرکت در راهپیمایی روز قدس انزجار خود، از رژیم صهیونیستی و حامیان آنان را اعلام می‌ کنیم.
این مسئول عالی قضایی در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به در پیش رو بودن عید سعید فطر این روز را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که عبادات همگان مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشد.
وی با بیان اینکه در روایات و دعاها بر وِیژگی‌های دهه آخر ماه مبارک رمضان تاکید شده است، افزود: باید تلاش کنیم که از این سفره الهی بیش از پیش استفاده کرده تا اگر هنوز گناهی بر ما باقی مانده مورد  عفو  پروردگار قرار گیرد.
رییس دیوان عدالت اداری دهه آخر ماه رمضان را فرصت مخصوص التماس به درگاه خداوند برای بخشش گناهان و استدعای عفو دانست و ابراز امیدواری کرد که در چند روز باقی مانده از این ماه مبارک همگان مشمول رحمت الهی شوند.