صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

انتخاب بازرسین اصلی و علی البدل

مجمع سالانه کانون زنان بازرگان تهران برگزار شد

مجمع سالیانه کانون زنان بازرگان تهران با حضور اکثریتی اعضا تشکیل و اتتخابات بازرسین اصلی و علی البدل انجام پذیرفت.
به گزارش کسب و کار نیوز، در این مجمع سرکار خانم فیروزفر بعنوان بازرس اصلی و سرکار خانم خسروی به عنوان بازرس علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند.
در خاتمه مراسم با ضیافت افطاری پایان یافت.در مجمع عمومی کانون زنان بازرگان استان تهران که با حضور حداکثری اعضای آن برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این تشکل در سال گذشته، انتخابات تعیین بازرس کانون برای سال پیش‌رو نیز صورت گرفت. در ابتدای این جلسه، سیده فاطمه مقیمی رئیس کانون زنان بازرگان استان تهران به تشریح عملکرد این تشکل نوپا پرداخت و گفت: برگزاری نخستین نمایشگاه کانون در برج میلاد، عقد تفاهمنامه همکاری با یک شرکت بخش خصوصی به منظور تبلیغات کالا و خدمات اعضای کانون با شرایط مناسب، برگزاری بیش از 20 جلسه اتاق فکر و کارآفرینی توسط کانون و تشکیل اتاق فکر و استارت‌آپ‌ها از جمله اقدامات این کانون در یک سال گذشته بوده است.
 عضو هیات رئیسه اتاق تهران در ادامه سخنانش از برگزاری هفته فرهنگی ویتنام در ایران برای آشنایی با بازار این کشور به عنوان یکی دیگر از اقدامات این کانون یاد کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان از جمله اعتبارات اسنادی، تاسیس 17 شعبه استانی کانون، ایجاد دبیرخانه مشترک میان کانون و فراکسیون زنان مجلس از دیگر موارد موجود در کارنامه کانون طی یک سال گذشته بوده است.
در خاتمه مراسم با ضیافت افطاری پایان یافت.