صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت:

حمایت از شرکت های دانش بنیان ها در منطقه ویژه پیام

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: رویکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام حمایت کامل از شرکت هایی است که نزدیک به لبه دانش یا در حوزه دانش بنیان فعالیت دارند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، سعید زرندی در بازدید از شرکت های سرمایه گذار مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: باید این محصولات در سطح کشور معرفی تا مشخص شود که توان تولید در داخل منطقه ویژه اقتصادی پیام وجود دارد و در همین راستا شرکت دهکده جهانی می تواند همکاری بسیار خوبی با شرکت هایی که در حوزه تولید خودرو فعالیت می کنند، داشته باشد.
زرندی گفت: این شرکت باید بیشتر در حوزه بازاریابی و بازرگانی فعالیت کند و مزیت رقابتی این شرکت با دیگر محصولات مشابه حضور در منطقه ویژه اقتصادی پیام است که دسترسی خوبی برای واردات و صادرات دارد.
وی ضمن اعلام آمادگی حمایت مجموعه پیام از شرکت هایی که در زمینه های فاوا، الکترونیک و صنایع هایتک فعالیت می کنند، افزود: منطقه ویژه اقتصادی پیام در حال آماده سازی بستر و زیر ساخت های مناسب جهت حضور این صنایع در منطقه است.
در ادامه این بازدید مدیر عامل شرکت دهکده جهانی با ارایه گزارشی از وضعیت عملکرد، تولید و فروش این شرکت گفت: سیستم های صوتی و تصویری خودرو، برای نخستین بار در ایران و خاورمیانه از سوی متخصصان داخلی کشور بومی سازی شده و به تولید انبوه رسیده و راه اندازی فاز نخست این کارخانه برای 200 نفر از جوانان تحصیلکرده کشور اشتغال مستقیم ایجاد می کند و این محصولات به صورت تقریبا کامل بومی سازی می شود.
حیدری افزود: این کارخانه در فاز نخست با سرمایه گذاری 2 میلیون و 500 هزار دلار برای ماشین آلات و سه میلیون دلار سرمایه در گردش ایجاد شده و برای راه اندازی آن هیچ وامی از منابع بانکی و دولتی اخذ نشده است.