صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

امیری:

مساله حمایت از فلسطین موضوع اصلی جهان اسلام است

معاون امور پارلمانی رئیس جمهوری، حمایت از مردم فلسطین را وظیفه اسلامی و ملی دانست و گفت: یکی از مهمترین مسایل جهان اسلام، موضوع حمایت از فلسطین است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، حسینعلی امیری در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اهمیت روز قدس افزود: انقلاب اسلامی برخاسته از آرمان های امام راحل و آموزه های اسلامی است و دفاع از مظلومین نیز جزو آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: مردم فلسطین امروز از بارزترین مصادیق ملت هایی هستند که مورد ظلم وستم قرارگرفته اند و مردم ما همچون هرسال و با توجه به شرایط منطقه، با شکوه تر از گذشته در روز قدس حضور خواهند داشت.
 
**امتداد مشی اعتدالی در دولت دوازدهم 
معاون امور مجلس رئیس جمهوری درباره همراهی دولت با مجلس در معرفی وزرا نیز گفت: با مجلس در زمینه طرح ها و لوایح و هر آنچه که اقدام مشترک باشد، تعامل و مشورت می کنیم.
امیری افزود: رئیس جمهوری هم درمعرفی اعضای کابینه ذائقه مجلس را در نظر می گیرند ولی آنچه مهم است، این است که افرادی معرفی شوند که فارع از تبار سیاسی با توجه به فراجناحی بودن دولت آقای روحانی، کار آمد تر، خلاق تر و نوآورتر باشند.
وی اضافه کرد: آقای روحانی در دولت یازدهم از همه نیروها به صورت فراجناحی در همه سطوح دولت استفاده کرد و قطعا در دولت دوازدهم نیز این مشی اعتدالی را ادامه خوهد داد.