صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با هدف ترویج و ترغیب فرهنگ پرداخت الکترونیک و تکریم و قدردانی از هموطنان انجام می شود

برپایی «جشنواره رو به راه باشید» در شرکت به پرداخت ملت

شرکت به پرداخت ملت با هدف ترویج و ترغیب فرهنگ پرداخت الکترونیک و تکریم و قدردانی از هموطنان، جشنواره ای تحت عنوان"روبه راه باشید" را برگزار می کند.
 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، مرحله اول این جشنواره از  ۱۹ خردادماه شروع شده است و  تا ۲۶ تیرماه سال جاری در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.
جامعه هدف این جشنواره،  تمامی دارندگان کار‌ت‌های شتابی به شرط استفاده از پایانه های فروشگاهی به پرداخت ملت در سراسر کشور هستند.
دارندگان کارت های بانکی عضو شبکه شتاب می توانند با هر تراکنش با مبلغ ۳۵۰ هزار ریال یا بالاتر، هر تراکنش خرید شارژ ۵۰.۰۰۰ ریال یا بالاتر، هر تراکنش پرداخت قبض ۳۵۰.۰۰۰ ریال یا بالاتر و جمع آوری وتکمیل  شعار «رو به راه باشید » مندرج در رسیدهای خرید در طول یک هفته، در این جشنواره شرکت کنند.
بر اساس این گزارش،  رسیدهای جمع آوری شده باید الزاما متعلق به یک شخص و یک کارت عضوشتابی باشد . رسیدها شامل ۴ بخش و از کلمات مجزای  شعار روبه راه باشید شامل «رو »  «به» «راه » «باشید »  حاصل شده است که در صورت تکمیل این ۴ بخش، جزو برندگان محسوب می شوند .
نتایج قرعه کشی هفتگی جشنواره رو به راه باشید از طریق وب‌ سایت شرکت به نشانیwww.behpardakht.comو کانال تلگرام به پرداخت ملت @behpardakhtmellatبه صورت هفتگی اطلاع‌رسانی خواهد شد.