چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس کمیسیون ارتباطات اتاق اصناف تهران:

رکود تورمی منجر به تضعیف واحدهای صنفی شده است

رئیس کمیسیون ارتباطات اتاق اصناف تهران گفت: در طول زمان جامعه به عارضه پدیده( رکود تورمی) مواجه شد که همچنان تداوم دارد. این رکود...
 منجر به تضعیف واحد های صنفی و اقتصادی و تحلیل بنیه فعالان در این حوزه شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی توسطی در گفت وگو  افزود: در دوره چهار ساله دولت یازدهم، چالش هایی چون رفع تحریم های بین المللی و ایجاد زیر ساخت هاو فضای مناسب دسترسی به بازارهای بین المللی با هدف ثبات پایدار کشور، و کنترل و کاهش نرخ تورم لجام گسیخته ، اولویت اول  دولت بود.
وی که در آستانه روز اصناف ( اول تیر) سخن می گفت، با بیان اینکه رکود تورمی منجر به تضعیف واحدهای صنفی شده است، تصریح کرد:  این رکود منجر به تضعیف واحد های صنفی و اقتصادی و تحلیل بنیه فعالان در این حوزه شده لذا از رییس جمهور انتظار می رود تمرکز بر سیاست های اقتصادی کار آمد و رفع موانع تولید و حذف مقررات دست و پا گیر ادارى با رویکردی انبساطى ؛ سعی و اهتمام خود و کابینه را بر رونق و شکوفایی محیط اقتصاد داخلی کشور قرار دهند.
توسطی اظهار امیدواری کرد دولتمردان با تجهیز کردن زیرساخت‌ها رشد اقتصادی را برای فعالان رقم زنند، و در این بازه زمانی کار نیز بیش از گذشته در جریان قرار بگیرد؛ البته منظور از کار صرفا تزریق پول نیست، بلکه اقتصاد ایران باید رشد کارآفرینی را در خود بگنجاند و رشد این موضوع نیز مستلزم رفع موانع حوزه کسب وکاراست.