صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در اداره کل راه و شهرسازی استان یزد برگزار شد:

جزئیات برگزاری سومین نشست هم‌اندیشی مباحث معماری و شهرسازی در استان یزد

امروز با حضور جمعی از فرهیختگان، صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه نشستی با موضوع مباحث معماری و شهرسازی و بهره‌مندی از دیدگاه‌های مختلف...
 علمی و اجرایی در اداره کل راه شهرسازی استان یزد برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیور به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، در سومین جلسه هم‌اندیشی معماران و شهرسازان استان به اهمیت ارتباط بین دیدگاه‌های نظری و اجرایی در طرح‌های توسعه عمران استان تأکید شد.
محمدرضا نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان که میزبان این نشست بود ضمن ارائه گزارشی کامل از اقدامات صورت گرفته در بخش طرح‌های مختلف توسعه طرح‌های عمران و شهرسازی شامل ساخت آزادراه، دوخطه کردن راه‌آهن و تجهیز و توسعه فرودگاهی و حمل‌ونقل استان و همچنین بهبود طرح‌های جامع تفصیلی شهرها، به دغدغه‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی پرداخت و گفت: برگزاری چنین نشست‌های تخصصی می‌تواند راه‌گشای پیشرفت استان باشد تا با تشکیل یک اتاق فکر قوی این هم با حضور متخصصان اهل‌فن و اساتید دانشگاه قطعاً می‌توان تصمیمات درست و جامعی در جهت بهبود طرح‌های عمران و توسعه شهری بگیریم.
وی بیان کرد: در سومین جلسه این نشست، دست آوردهای خوبی را در جهت دریافت نظرات و دیدگاه‌های صاحب‌نظران دریافت کردیم و با تداوم این نشست‌ها بتوانیم وفاق شهری را داشته باشیم. در ادامه این گردهمایی، هرکدام از حاضرین به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه ارتباط بین نظر و دیدگاه در اجرای طرح‌های مختلف شهری پرداختند.
نقصان محمدی در پایان اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد بهبود کیفیت طرح‌های عمران و شهرسازی در استان باشیم و از اساتید و اعضا حاضر خواست تا با معرفی متخصصینی دیگر بتوانیم بهتر و بیشتر از این نشست‌ها بهره‌مند شویم.