صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل راه‌آهن خراسان:

نرم افزار جامع دپوی مشهد به بهره برداری رسید

مدیرکل راه آهن خراسان از بهره برداری نرم افزار جامع دپوی مشهد شامل محاسبه مکانیزه کیلومتراژ و برنامه ریزی دوره ای لکوموتیورانان خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیور به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمد هادی ضیایی مهر با بیان اینکه این نرم افزار به منظور جلوگیری از کاهش خطای نیروی انسانی و افزایش سرعت و دقت در کار، اجرایی شد گفت: گزارش فردی کیلومتراژ در هر زمان و در هر بازه زمانی، گزارش ساعت کارکرد مامورین به صورت کلی، محاسبه دقیق و بدون دخالت سلیقه های شخصی کیلومتراژ مامورین، صرفه جویی در وقت و نفرات جهت محاسبه کیلومتراژ وعدم محاسبه خطای انسانی از جمله قابلیت های این نرم افزار است.
وی بایگانی اطلاعات به صورت منظم و قابل دسترس بودن در هرزمان، گزارش ورود و خروج مامورین بصورت آنلاین و لحظه ای و قابلیت اتصال به گراف نفیس در آینده و ... را از دیگر مزیت های این نرم افزار برشمرد.
مدیرکل راه آهن خراسان همچنین در خصوص استفاده از این نرم افزار جهت برنامه ریزی دوره ای لکوموتیورانان اظهار داشت: ابلاغ برنامه فصلی به مامورین، رفع نواقص موجود در برنامه ریزی روزمره لکوموتیورانان و تقسیم عادلانه برنامه کاری برای تمامی مامورین را از دیگر مزایای آن عنوان کرد