صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس اتاق اصناف ایران گفت:

“تابان ” رسانه تعاملی اصناف ایران اول تیر رونمایی می شود

رسانه تعاملی اصناف ایران با عنوان شبکه تابان ” Taban Internet Porotocol Television ” اول تیر ماه مصادف با روز ملی اصناف...
 طی مراسمی از سوی مقام ریاست محترم جمهوری رونمایی می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران با اعلام این خبر گفت: این رسانه تعاملی خدماتی شامل پخش زنده اخبار و گفت و گوهای ویژه خبری و تحلیلی ، فیلم و سریال، موسیقی، کانال ارتباط درون سازمانی، ، تجارت الکترونیک، آموزش الکترونیک، خدمات دولت الکترونیک و آگهی های بازرگانی را به مخاطبان ارائه خواهد کرد.
 وی افزود: این رسانه در سطح ملی با بهره گیری از زیرساخت های پیشرفته و مدرن در خدمت جامعه بزرگ ۲۴ میلیونی خانواده اصناف قرار خواهد گرفت و کاربران می توانند برنامه های خود را در هر ساعت از شبانه روز به انتخاب خود مشاهده کنند.
رئیس هیات مدیره بنیاد فرهنگی اصناف ایران خاطرنشان کرد که این تلویزیون با سرمایه گذاری هلدینگ توسعه اعتماد مبین، همراه اول و بنیاد فرهنگی اصناف ایران و کسب مجوز از اپراتور رسمی IPTV ایجاد شده است.
فاضلی تصریح کرد: این رسانه تعاملی امکان ارتباط دائم تشکل های صنفی و واحدهای صنفی را فراهم و بستر امن و پایداری برای آموزش و اطلاع رسانی برای آحاد جامعه و اصناف ایجاد خواهد کرد.