صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل شرکت نانوپلاست جلفاارس خبر داد:

عقد قرارداد 100 میلیارد ریالی شرکت نانوپلاست منطقه آزاد ارس

مدیرعامل شرکت نانوپلاست جلفاارس از انعقاد قرارداد 100 میلیارد ریالی در نمایشگاه آگروفود تهران خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، غفارزاده با اعلام این خبر افزود: علاوه بر عقد قراردادهای مختلف، مذاکراتی با چهار شرکت بین المللی اروپایی نیز انجام شد.
وی اظهار داشت: با توجه به حمایت های ویژه و امکانات منطقه آزاد ارس از سرمایه گذاری های تولیدمحور، مذاکره هایی با شرکت های اروپایی برای سرمایه گذاری و همچنین انتقال تکنولوژی به این منطقه آزاد انجام شد.
وی اضافه کرد: این شرکت دانش بنیان هر سه ماه یک محصول نانو جدید با فناوری پیشرفته معرفی و در کمترین زمان محصول را تجاری سازی کرده است، به طوریکه درسال 95 با 42 کارخانه داخلی قرارداد انتقال فناوری داشته و باعث رشد و جهش این کارخانه ها با فناوری نانو شده است.
غفارزاده افزود: توسعه همه جانبه شرکت نانوپلاست به همراه نوآوری ها، اختراع های جدید و متنوع در مورد حل مشکلات استراتژیک و جهانی باعث توجه شرکت های بین المللی و تقاضای انتقال فناوری های جدید و پیشرفته نانو از ایران شده است.
در این نمایشگاه، محصولات حوزه کشاورزی و صنایع غذایی بازارهای داخلی و خارجی که با استفاده از فناوری نانو، توسط شرکت دانش بنیان نانوپلاست جلفا ارس عرضه شده بودند، معرفی شده و مورد استقبال شرکت ها و کارخانه های مختلف ایرانی وخارجی قرار گرفت.
بیست و چهارمین دوره نمایشگاه ایران اگروفود، به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی کشور در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی در خردادماه 96 در تهران برگزار شد.