صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

اظهارنظر معاون وزیر آموزش و پرورش درباره احتمال وزارتش در دولت آینده

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش درخصوص احتمال حضور خود در کابینه دوازدهم گفت: تا زمانی که دانش آشتیانی به عنوان...
 وزیر آموزش و پرورش در این وزارتخانه حضور داشته باشد و برنامه ها هم به همین روال باشد من با افتخار به عنوان معاون آموزش ابتدایی انجام وظیفه می کنم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،رضوان حکیم زاده روز چهارشنبه در پاسخ به سوال درباره اینکه تاکنون پیشنهادی برای احراز پست وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم داشته است، اظهار داشت: وزیر مستقر دولت تدبیر و امید، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی است و تا زمان حضورش، من نیز به عنوان معاون وی انجام وظیفه می کنم.
با نزدیک شدن به استقرار دولت دوازدهم، گمانه زنی ها درباره وزیران دولت آینده شدت گرفته است و براساس برخی شنیده ها، دولت در صدد است وزیران آینده علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش را از میان بانوان انتخاب کند.
درحالیکه مطالبات برای حضور وزیران زن در ترکیب کابینه دوازدهم، بالا گرفته است، در این رابطه از رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش دولت یازدهم و شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و از اشرف بروجردی رئیس کتابخانه ملی به عنوان گزینه احتمالی تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در فضای رسانه ای و مجازی نام برده می شود.
از آنجا که دولت یازدهم به ریاست دکتر حسن روحانی در تاریخ ۱۲ مرداد سال ۹۲ با مراسم تنفیذ در محضر رهبر معظم انقلاب، آغاز به کار کرده است، دوره فعالیت چهارساله دولت، 12 مردادماه امسال به پایان می رسد.
مراسم تنفیذ دکتر روحانی به عنوان رئیس دولت دوازدهم به احتمال قوی، روز 12 مرداد برگزار می شود و زمان مراسم تحلیف وی در مجلس شورای اسلامی نیز فردای همان روز (13 مردادماه) خواهد بود.
برخی کارشناسان پیش بینی می کنند رئیس جمهوری همزمان با مراسم تحلیفش، فهرست کابینه دوازدهم را به مجلس تقدیم کند و مجلس برای بررسی گزینه های پیشنهادی دولت و برگزاری جلسه رای اعتماد، دو هفته فرصت خواهد داشت.