صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

کسب وکار گزارش می دهد :

کشف بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: 2 تن و 289 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط هنگ مرزی سراوان در مرزهای جنوب شرق استان کشف شد.
به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایلنا از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ دوم سعید کمیلی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان از قصد قاچاقچیان برای ورود مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به داخل کشور آگاه شدند و با اتخاذ تمهیدات لازم توانستند سوداگران مرگ را در دستیابی به مقاصد شومشان ناکام بگذارند.
وی بیان کرد: مرزداران پس از انجام عملیات شناسایی و بررسی های همه جانبه اقدام به اجرای کمین در مسیرهای احتمالی ورود قاچاقچیان کردند که پس از گذشت چند ساعت با سوداگران مرگ روبرو شدند.
وی افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران به سمت آنها تیراندازی کردند و پس از چند ساعت درگیری و ناتوانی در مقابله با آتش پرحجم ماموران با دپو کردن محموله مواد مخدر و با استفاده از تاریکی هوا و نخلستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.
وی خاطرنشان کرد: ماموران در پاکسازی منطقه موفق شدند 2 تن و 240کیلوگرم تریاک و 49 کیلوگرم حشیش را که به طرز ماهرانه ای در نخلستان ها دپو شده بود را کشف کنند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: مرزداران منسجم تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی به سوداگران مرگ نخواهند داد.