صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده:

تکریم بانوان یکی از برنامه های دولت دوازدهم است

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده یکی از برنامه های دولت دوازدهم را تکریم بانوان در جامعه دانست.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، شهیندخت مولاوردی در حاشیه همایش ویژه «بانوی فضیلت، حامی رسالت» در مصلای امام خمینی(ره) نمایشگاه قرآن برگزار شد، درباره برنامه های آتی دولت دوزادهم در خصوص جایگاه اجتماعی زن گفت: بحث تکریم جایگاه بانوان در جامعه جزو مجموعه برنامه های دولت دوازدهم ارائه شده است.
وی افزود: این مباحث در کتاب برنامه های ریاست جمهوری با هدف حفظ کرامت زن در جنبه های مختلف و همچنین تأثیرگذاری آنان چه در چارچوب خانواده به عنوان مادر و همسر چه در چارچوب جامعه به عنوان شخصیتی که حضور پررنگ دارد تبیین شده است.
بر اساس اعلام روابط عمومی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مولاوردی گفت: این امر برگرفته از مفاد برنامه ششم توسعه است که در پنج سال آینده در دستور کار کشور خواهد بود و همچنین در منشور حقوق شهروندی رئیس جمهور سعی کردیم تأثیرات مثبت این امر را به عنوان برنامه های پیشنهادی خود ارائه دهیم.
چهارمین همایش بانوی فضیلت، حامی رسالت که اختصاص به منظور بزرگداشت مقام حضرت خدیجه (س) شب گذشته(دوشنبه) و همزمان با دهم ماه مبارک رمضان، سالروز روز وفات آن حضرت از سوی کمیته بانوان و خانواده بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.
بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 26 خرداد ماه همه روزه از ساعت 17 تا 24در مصلای امام خمینی(ره) تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.