صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

خرید و فروش وام 25 میلیونی غیر قانونی است

مدیر بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از مشتریان این گروه خواست جهت شرکت در طرح وام 25 میلیونی صرفا از طریق نمایندگی های مجاز گروه سایپا اقدام نمایند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز، مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپادر خصوص طرح وام 25 میلیونی گفت: طرح اعطای وام 25 میلیون تومانی از فردا در نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور آغاز خواهد شد و مشتریان محترم می توانند جهت دریافت وام به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند.
رضا تقوی خاطر نشان کرد: هیچ گونه وجه اضافی در نمایندگی های گروه سایپا جهت دریافت وام از مشتریان اخذ نخواهد شد و مشتریان می بایست از طریق نمایندگی ها اقدام و مبلغ خودرو را از طریق حواله و یا POS فقط در وجه شرکت سایپا پرداخت نمایند.
وی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص خرید و فروش غیر مجاز وام 25 میلیون تومانی خودرو گفت: طی ساعات گذشته اخبار خرید و فروش وام خودرو به ازای دریافت 15 میلیون ریال در سطح کشور منتشر شده که این موضوع غیر قانونی می باشد.
مدیر بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا همچنین اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا هیچ گونه مسئولیتی در قبال پرداخت وجه نقد، دفاتر غیر مجاز، سایت های غیر رسمی و ... نخواهد داشت و مشتریان محترم می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های مجاز و یا سایت اینترنتی گروه به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه نمایند