صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل امور مالیاتی کرمان خبر داد:

تعامل خوبی میان اصناف و امور مالیاتی استان کرمان وجود دارد

مدیرکل امور مالیاتی کرمان با اشاره به تعامل سازنده میان اتاق اصناف و امور مالیاتی گفت: این تعامل سازنده باعث وصول مالیات عادلانه...
با رضایت مودیان شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از رسانه مالیاتی ایران، محمد سلمانی، مدیرکل امور مالیاتی کرمان در دیدار با رئیس اتاق اصناف استان کرمان با بیان اینکه در سال گذشته مالیات کسبه و اصناف بدون هیچ‌گونه افزایشی وصول شد، افزود: سعی بر این است که در سال جدید نیز عدالت بیش‌ازپیش رعایت شود که لازمه برقراری عدالت مالیاتی، برخورد با فراریان مالیاتی است.
وی افزود: ما به عنوان مجریان قانون، اصل را بر این قرار دادیم که از طریق مدارک و اسناد ارائه‌شده مالیات وصول شود، چراکه برای هر دو طرف حق‌الناس است و تلاش ما بر این است که حقی ضایع نشود.
در ادامه، یوسف جعفری، رئیس اتاق اصناف کرمان با بیان اینکه رابطه دوسویه و مثبتی میان اصناف و امور مالیاتی استان برقرار است اظهار داشت: در سال گذشته مالیات کسبه و اصناف بدون هیچ‌گونه افزایشی وصول شد و تعامل خوبی میان اصناف و امور مالیاتی کرمان وجود دارد.
جعفری افزود: انشالله در سال جدید نیز کماکان تعامل میان ما برقرار باشد، ضمن اینکه تاکنون نیز جلسات مکرری جهت رفع مشکلات اصناف برگزار شده است.
وی همچنین خواهان پیگیری ضرایب مالیاتی اصناف شد و از آمادگی جامعه اصناف برای همکاری با امور مالیاتی خبر داد.