صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تشکیل کمیته بررسی حادثه در کارخانه فولاد بویراحمد به دستور استاندار

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:کمیته ای ویژه برای بررسی انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد...
به دستور استاندار تشکیل شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ماین نیوز، مجید محنایی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران افزود: این کمیته به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با عضویت مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق بازرگانی، مدیرکل بازرسی استانداری و سایر دستگاههای مرتبط تشکیل شد و همه جوانب این حادثه در حال بررسی و پیگیری است.
محنایی با بیان اینکه علت یا عوامل حادثه دلخراش انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد در حال بررسی است بیان داشت: پس از روشن شدن همه زوایا و ابعاد حادثه علت این انفجار از طریق رسانه ها به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: اقدامات و پیگیری مستمر و مداوم اعضای این کمیته ویژه جهت مشخص شدن عوامل حادثه انجام خواهد شد.
محنایی تاکید کرد: موضوع و روند بررسی انفجار کارخانه فولاد بویراحمد با دستور ویژه استاندار و تا تعیین نهایی وضعیت مصدومان و جان باختگان و همچنین مشخص شدن کامل حادثه و روشن شدن علت انفجار از سوی اعضای این کمیته ادامه دارد.
محنایی رسیدگی به امور مصدومان و تسلی خاطر بازماندگان را از اولویتهای این کمیته عنوان کرد.
وی افزود: تلاش می شود با اقدامات مناسب و در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و نتیجه را به اطلاع مردم برسانیم.