صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

حشمتیان:

محمد شریعتمداری به دستور رئیس جمهوری به پست سابق بازگشت

مشاورعالی معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: محمد شریعتمداری که پیش از انتخابات برای انجام فعالیت های انتخاباتی از سمت خود در معاونت اجرایی رییس جمهوری استعفا کرده بود، به دستور رئیس جمهوری به پست سابق خود بازگشت.
قدرتعلی حشمتیان امروز جمعه در حاشیه نماز جمعه تهران درگفت و گو با خبرنگاران افزود: محمد شریعتمداری از روز ثبت نام دکتر روحانی برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به صورت قانونی از سمت معاون اجرایی ریاست جمهوری استعفا کرد و با حکم ‌جناب اقای روحانی رییس ستاد انتخاباتی ایشان شد.
وی ادامه داد: بنده درمدت ریاست ستاد وی به عنوان مشاورعالی ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی شاهد بودم که شریعتمداری ازهمه جریان ها بهره گرفت و مشاورینی از هر سه جریان اصلاح طلبان، مستقلین و اعتدالگرایان، اصولگرایان معتدل را در کنار خود جمع کرد و ستادی فراجناحی تشکیل داد و به حق تلاشی شبانه روزی و ایثارگرانه داشت.
مشاور عالی معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: گواهی می دهم در مدتی که شریعتمداری رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی بود، شب و روز برایش مهم نبود و به نظرم حدود20 ساعت از24 ساعت شبانه روز را با صبر و حوصله در خدمت ستاد بود و همه اعضای ستادها ومشاوران را به احترام به مردم و حفظ آرامش دعوت می کرد و هیچ گاه ازامکانات دولتی استفاده نکرد، حتی دفترشخصی خود را هم دراختیار ستاد گذاشته بود.
رئیس خانه احزاب در ادامه درباره همایش فصلی این تشکل گفت: در سی ونهمین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب مصوب شد تا همایش فصلی در15 تیرماه درسالن اجتماعات وزارت کشور برگزارشود که از رئیس جمهوری، معاون اجرایی رئیس جمهوری ونایب رییس مجلس و وزیر کشور برای حضور و سخنرانی درهمایش دعوت شده است.