صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

انتشار تصاویری جدید منتسب به آیفون 8 که شایعات پیشین را تقویت می کند

در ادامه انتشار تصاویر و اطلاعات متنوع در خصوص آیفون های جدید اپل، دیروز تصاویری در فضای وب منتشر شد که شایعات و گمانه زنی های پیشین را در خصوص طراحی ظاهری این محصول تایید می کنند.
تصاویری که قطعاً به مذاق برخی طرفداران این برند خوش نخواهد آمد.
انتقال سنسور اثر انگشت به بدنه پشتی قطعاً تاثیر منفی در سادگی استفاده از آن خواهد داشت
مهمترین نگرانی کاربران و حتی کارشناسان، انتقال سنسور اثر انگشت به بدنه پشتی آیفون 8 است. اگر به تصاویر منتشر شده منتسب به این تلفن هوشمند نگاهی بیاندازید، به احتمال زیاد حضور سنسور مذکور در زیر لوگوی سیب اپل مورد پسند شما نخواهد بود. گرچه این موقعیت بسیار بهتر از قرارگیری آن در کنار لنز دوربین پشتی -همانند گلکسی اس 8 سامسونگ- خواهد بود.
شاید حذف دکمه هوم به یکدست شدن نمای جلویی و فراهم نمودن امکان استفاده از نمایشگری بزرگتر منجر شود، اما انتقال سنسور اثر انگشت به بدنه پشتی قطعاً تاثیر منفی در سادگی استفاده از آن برای باز کردن قفل آیفون ها خواهد داشت.
احتمال واقعی بودن تصاویر منتشر شده وقتی بیشتر می شود که بدانیم نخستین طرح های شماتیک منتشر شده از پرچمدار امسال آیفون نیز دارای همین ویژگی ها بوده اند. مسئله جا به جایی سنسور Touch ID به حدی جدی شده که دیگر کمتر کسی در خصوص محاسن و معایب عمودی شدن چینش لنزهای دوگانه دوربین اصلی آیفون 8 صحبت می کند.
البته هنوز هم نمی توان صحت تصاویر منتشر شده را تایید کرد. همین مسئله در کنار گزینه انتقال سنسور اثر انگشت به زیر نمایشگر باعث شده تا علاقه مندان همچنان با امیدواری چشم به اخبار آینده و درز احتمالی اطلاعات موثق تر بدوزند.