صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

شرکت شهرکهای صنعتی قزوین انجام شد

برگزاری دوره آموزشی فن بیان و سخنوری

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت : در سال گذشته 180 دوره آموزشی تخصصی و عمومی برای واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان برگزار شد.
بنابرگزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین ،" حمید رضا خانپور " در حاشیه برگزاری دوره آموزشی" فن بیان و سخنوری " اظهار داشت : برگزاری دوره های آموزشی در راستای آشنایی بیشتر مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی جهت جلوگیری از هدر رفت مواد اولیه، احیاء دوره کارورزی ، بالا بردن کیفیت محصولات و بهره وری  ، بالا رفتن ضریب ایمنی در کارخانجات و  اجرای صحیح قوانین کار و تامین اجتماعی، نقش مهم و تأثیرگذار دارد. 
وی افزود: در سال گذشته 85 هزار نفر ساعت دوره آموزشی با شرکت سه هزار و 600  نفر از مدیران ، کارشناسان و کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان برگزار شده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این دوره های آموزشی گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و پرسنل واحد های صنعتی کوچک ،  افزایش کارآیی و اثربخشی در واحد صنعتی، دوره های آموزشی در سه حوزه مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی در زمینه های کنترل فرایند آماری، قوانین و مقررات کار، بهینه سازی مصرف انرژی ، مدیریت رفتار سازمانی و آموزش ، قوانین مالیاتی، اصول تشریفات، اصول انبارداری و...... برای واحدهای صنعتی انجام گرفته است.
خانپور با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در سالجاری گفت: برگزاری 200 دوره در دستور کار معاونت صنایع کوچک این شرکت قرار دارد.
قابل ذکر است  دوره آموزشی فن بیان و سخنوری توسط مشاور امور بانوان استانداری با مشارکت شرکت شهرکهای صنعتی قزوین جهت مشاورین بانوان دستگاههای اجرایی و بانوان صنعتگر با هدف توجه به مفاهیم برقراری ارتباط موثر و نقش آن در موفقیت مذاکرات ، بررسی ابعاد 3 گانه روانشناسی ارتباط و تکنیک های تشخیص و بکارگیری آنها در فرآیند برقراری ارتباط موثر و بررسی بخشهای مختلف فرازبان و نقش آنها در اثرگذاری بر روی مخاطب برگزار شد.