صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با عاملیت بانک شهر

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از هفتم تا بیست و ششم خرداد مقارن با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان...
 از ساعت 17 تا 24 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رفیعی مدیر امور شعب این بانک، با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده در نمایشگاه قرآن اظهار کرد: بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار "قرآن، اخلاق، زندگی" در ماه نزول قرآن از هفتم خرداد مقارن با دوم ماه مبارک رمضان با عاملیت بانک شهر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
رفیعی افزود: در این نمایشگاه، کل سهم یارانه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 21 میلیارد و 800 میلیون ریال است که در قالب27 هزار و  800 قطعه بن کارت توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به نحوه اختصاص این بن‌کارت‌ها خاطر نشان کرد: دانشجویان علوم قرآنی و حدیث، بن‌کارت‌های یک میلیون و 500 هزار ریالی دریافت خواهند کرد که 40 درصد آن با مشارکت معاونت قرآن و عترت و 60درصد نیز سهم دانشجو یا طلبه است.
رفیعی با اشاره به طرح توزیع بن کارت‌های خرید در این نمایشگاه میان بازدیدکنندگان گروهی افزود: برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه با تورهای گروهی، اعتبار هر کارت یک میلیون ریال پیش بینی شده که 40 درصد سهم مشارکت معاونت قرآن و عترت و 60 درصد سهم متقاضی خواهد بود.
به گفته مدیر امور شعب بانک شهر، همچنین خادمان قرآن کریم، با مشارکت 100 درصدی معاونت قرآن و عترت، اعتبار از یک میلیون تا سه میلیون ریال برای هر کارت، خواهند داشت.
به گفته وی، متقاضیان واجد شرایط، برای دریافت بن کارت، می بایست به محل برگزاری نمایشگاه در مصلی تهران مراجعه کنند.
رفیعی تصریح کرد: اعتبار بن کارت برای طلاب مراکز علمی، پژوهشی، آموزشی و تحقیقات حوزوی نیز یک میلیون و 500 هزار ریال است که مشارکت معاونت قرآن  و عترت40 درصد و سهم متقاضی60 درصد خواهد بود و موسسات قرآنی نیز از 50 درصد مشارکت معاونت قرآن و عترت و 50 درصد پرداخت سهم متقاضی استفاده می‌کنند.
به گفته وی، برای فعالیت های قرآنی از جمله جشن رمضان ادارات کل ارشاد استان‌ها شامل 15 استان منتخب  نیز 50 درصد مشارکت معاونت قرآن و عترت و 50 درصد سهم متقاضی و برای دست اندرکاران فعالیت‌های قرآنی، اعتبار هر کارت یک میلیون ریال با100  درصد مشارکت معاونت قرآن و عترت پیش بینی شده است.
رفیعی با اشاره به حضور بانک شهر به عنوان بانک عامل در این نمایشگاه اظهار کرد: بانک شهر با تعداد ٣ کانتر ، ٦ خودپرداز سالنی، یک دستگاه خودروی خودپرداز سیار و حدود ٤٠٠ دستگاه کارتخوان به ارائه همه خدمات بانکی و توزیع بن کارت خواهد پرداخت.