صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه بیمارستانی شهرستان خوی مطرح شد:

مراحل نهایی ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی

محمدجعفر علیزاده در بازدید از پروژه ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی گفت: ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی...
 شهرستان خوی با بالای ۸۵ درصد پیشرفت اجرایی در مراحل نهایی است، این در حالیست که به گفته مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی پنج پروژه بیمارستانی در شهرستان‌های خوی، سلماس، اشنویه، پیرانشهر و تکاب اجرا می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در بازدید از پروژه ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی گفت: پروژه ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی از پروژه‌های بیمارستانی اولویت‌دار کشور است که اوایل پاییز ۹۶ به اتمام می‌رسد.
جعفر علیزاده با بیان اینکه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی برابر با استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شود، افزود: این بیمارستان تخصصی جوابگوی نیازهای بخش سلامت شمال استان خواهد بود.
وی ادامه داد: ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت اجرایی در مراحل نهایی قرار دارد و تجهیزات چهارگانه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در روزهای آتی نصب می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه‌های بیمارستانی کشور تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰ طرح پروژه بیمارستانی با ۲۰ هزار تخت برای تأمین زیرساخت‌های فیزیکی بخش سلامت کشور اجرا می‌شود.
علیزاده به تحویل ۲۷ پروژه بیمارستانی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: هشت پروژه بیمارستانی نیز در مراحل نهایی قرار دارد.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان خوی از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بازدید کردند و طی جلسه‌ای با پیمانکار این پروژه به بررسی مشکلات و مسائل پرداختند.
همچنین مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه بیمارستانی شهرستان خوی گفت: امسال شش پروژه بیمارستانی در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شد که پروژه بیمارستان شهرستان بوکان در ماه گذشته به بهره‌برداری رسید.
داریوش نصر ادامه داد: ۸۰۰ تخت با اتمام پنج پروژه بیمارستانی استان به حوزه درمان و سلامت افزوده می‌شود.
وی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود این پنج پروژه در سه سال آینده تکمیل شود و آذربایجان‌غربی در عرصه زیرساخت‌های بخش سلامت به متوسط استاندارد کشوری برسد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی درباره پروژه ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی اظهار کرد: این پروژه قبلاً ۱۶۰ تختخوابی بود که با توجه به نیاز شمال استان به ۲۲۰ تخت افزایش یافت و تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان خوی از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بازدید کردند و طی جلسه‌ای با پیمانکار این پروژه به بررسی مشکلات و مسائل پرداختند.
بازید از پروژه‌های فنی و اجرایی شهرستان سلماس از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به شمال استان بود.