صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فیلم سینمایی «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده

«آبجی» در جشنواره فیلم‌های ایرانی کشور آلمان به نمایش در‌می‌آید

فیلم سینمایی «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی در چهارمین جشنواره فیلم های ایرانی در آلمان حضور دارد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازایرنا، فیلم «آبجی»، نخستین ساخته مرجان اشرفی زاده از سوم تا هفتم خرداد ماه(24 تا 28 می) در چهارمین جشنواره فیلم های ایرانی در آلمان روی پرده می رود.
همچنین در این دوره از جشنواره فیلم های ایرانی که در شهر کلن آلمان برگزار می شود، آثار سینمایی چون «نفس»، «به دنیا آمدن»، «تمارض»، «خانه ای در خیابان چهل و یکم»، «ابد و یک روز»، «زمانی دیگر»، «بختک»، «خون مردگی»، «دختر»، «در نزدیکی» به نمایش در خواهند آمد.
علیرضا شاهرخی پخش بین الملل فیلم «آبجی» را به عهده دارد.
در «آبجی» گلاب آدینه، پانته آ پناهی ها، معصومه قاسمی‌پور، امیررضا دلاوری، حمیدرضا آذرنگ، شیرین یزدان بخش، بابک حمیدیان و سیاوش چراغی پور به ایفای نقش پرداخته اند.
این فیلم درباره طلا و عطی مادر و دختری است که سالیان سال است کنار هم زندگی می‌کنند، سال‌هایی به درازای زندگی آبجی یعنی حدود 50 سال، اما این وضعیت پایدار نیست و روزهای جدایی از راه می‌رسد. این جدایی در حالی اتفاق میفتد که «آبجی» به دلیل شرایط ویژه‌ای که دارد بسیار وابسته به مادر است و طلا در زمان باقی مانده به دنبال امنیتی برای آینده آبجی است. آینده‌ای بدون حضور خودش.