صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به‌همت بنیاد نخبگان استان آذربایجان‌غربی

مستعدان‌برتر آذربایجان‌غربی از شرکت «نیمه ‌هادی اورمیه» بازدید کردند

برنامه بازدید تخصصی از شرکت دانش‌بنیان «نیمه ‌هادی اورمیه» به‌همت بنیاد نخبگان استان آذربایجان‌غربی و با حضور اجتماع نخبگانی استان اجرا شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در آغاز بازدید، شرکت‌کنندگان با رئیس مجموعه، متخصصان و کارشناسان فعال آشنا شده و از دستاوردهای شرکت نیمه هادی اورمیه بازدید به عمل آمد.
شرکت‌کنندگان در این بازدید سه ساعته با توانمندی‌های علمی و فناوری این مجموعه و نیز سازوکارهای تجاری‌سازی آشنا شده و در نهایت زمینه لازم برای همکاری این شرکت با متخصصان و محققان بومی فراهم شد.
در بخش پایانی این بازدید، خیرالله حدیدی؛ رئیس شرکت نیمه هادی اورمیه و رئیس دانشگاه ارومیه به پرسش‌های اساتید و دانشجویان شرکت‌کننده در بازدید پاسخ داد و باور و اعتماد به توانایی‌ها و قابلیت‌های فردی را یکی از ملزومات نیل به اهداف بزرگ دانست و لزوم نوآوری در ایده و تولید تأکید کرد.
لازم به ذکر است، شرکت تحقیقاتی نیمه هادی ارومیه شرکتی دانش‌بنیان در حوزه فناوری برق و الکترونیک و به عنوان یکی از پیشتازان حوزه طراحی مدارهای مجتمع (IC) و مبدل های دیتا (Data Convertor) فعال است. محصولات این شرکت در قالب طرح‌های دارای فناوری بسیارپیشرفته (HighTech) به خارج از کشور صادر می‌شود.