صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران خبر داد:

هزینه ۱۳۴۹ میلیارد ریالی دولت یازدهم در بخش راه‌های گچساران

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: یک هزار و ۳۴۹ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال در دولت تدبیر و امید در زمینه راه‌های این شهرستان هزینه شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل احمدی رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: این میزان اعتبار برای اجرای ۱۳ طرح عمرانی در مناطق مختلف این شهرستان هزینه شد.
وی بیان کرد: این طرح‌ها در زمینه راه‌های روستایی، بهسازی و آسفالت جاده‌ها، روشنایی محورها، ساخت کنارگذر و محورهای این شهرستان اجرا شد.
احمدی تصریح کرد: ۳۵ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال در دولت یازدهم در زمینه آسفالت راه‌های روستایی فاقد آسفالت، ساخت راه روستایی رودبال، تکمیل جاده جهادآباد به شیخ خواجه و بیزگه و بهسازی جاده نیمدور- اسپر و موگ هزینه شد.
وی افزود: طرح تأمین روشنایی جاده گچساران - امامزاده جعفر با ۶ میلیارد ریال اعتبار، اجرای عملیات راهداری گچساران با ۱۰ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال و ساخت کنارگذر شهر دوگنبدان با ۲۸ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال در دولت تدبیر و امید اجرا شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: هم‌اینک طرح بهسازی و آسفالت جاده قبرستان با هشت میلیارد ریال اعتبار، محور گچساران - بابا کلان - بی بی حکیمه با ۶۰۰ میلیارد ریال و جاده گچساران گوره و رگ سفید با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.
احمدی افزود: برای ساخت مصلا و مجموعه فرهنگی و هنری دوگنبدان در دولت تدبیر و امید بیش از ۳۱ میلیارد و ۹۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.
وی، طول راه‌های روستایی گچساران را ۴۰۵ کیلومتر ذکر کرد و گفت: بیش از یک میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال برای نگهداری راه‌های روستایی این شهرستان در سال گذشته اختصاص یافت.
۲۰ طرح عمرانی بخش راه و شهرسازی در مناطق مختلف شهرستان گچساران با اعتباری افزون بر ۱۵۸ میلیارد و ۶۵۷ میلیون ریال در دست اجراست.
۴۰۵ کیلومتر راه روستایی، ۲۷ کیلومتر چهارخطه، ۹۰ کیلومتر راه اصلی و ۱۷۶ کیلومتر راه فرعی در شهرستان گچساران وجود دارد.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.