صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران

INOTEX2017 با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح می‌شود

ششمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (INOTEX2017) از 2 تا 5 خردادماه سال جاری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری...
 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بیاد ملی نخبگان ، در این دوره از نمایشگاه علاوه بر حضور شرکت‌های فناور و نوآور ایرانی و خارجی، تلاش شده است برای نخستی بار زیست بوم نوآوری کشور با رویکرد تجاری و با حضور بازیگران کلیدی این حوزه به مخاطبین داخلی و خارجی نمایشگاه ارائه شود.
در این رویداد نشست بین‌المللی شبکه‌سازی نوآوری شامل 6 پنل در موضوعات به روز نوآوری و فناوری؛ پاویون شتابدهنده های نوآوری با حضور بیش از 10 شتاب‌دهنده فعال کشور؛ پاویون استارتاپ های ایرانیان خارج از کشور با حضور قریب به 15 استارتاپ که توسط ایرانیان خارج از کشور در ایران راه اندازی شده است، ارائه می‌شود.
همچنین پاویون استارتاپ های ایرانی با معرفی 50 شرکت استارتاپی داخلی و نیز پاویون و فستیوال عرضه داشن فنی و اختراعات آماده سرمایه‌گذاری با معرفی قریب به 60 طرح شامل برنامه‌های این نمایشگاه است.
ششمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری با برگزاری رویداد استارتاپ دمو در راستای عرضه سهام برخی استارتاپ ها به سرمایه‌گذاران و انتخاب برترین شرکت نوآوری ایران، خارجی و برتری استارتاپ ایرانی همراه خواهد بود.
ششمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (INOTEX2017) از 2 تا 5 خردادماه سال جاری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که امروز دوم خردادماه افتتاحیه آن با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری صورت می‌گیرد.