صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با هدف بهبود سیستم جستجو

اسپاتیفای سراغ هوش مصنوعی می‌رود

اسپاتیفای با خرید یک استارت‌آپ فرانسوی، تجربه بهتری برای مخاطبان ایجاد می‌کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از نوپانا،  اسپاتیفای (Spotify) که یک نرم‌افزار محبوب در زمینه موسیقی، پادکست و ویدئو به شمار می‌رود، در اقدامی تازه استارت‌آپ فرانسوی نایلند (Niland) را که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند خریداری کرد.
نایلند یک استارت‌آپ پاریسی است که با استفاده از هوش مصنوعی، به بهبود سیستم جستجو و پیشنهاد اسپاتیفای کمک می‌کند. مدیران اسپاتیفای می‌گویند: این شرکت فرانسوی به تیم R&D آنها که در نیویورک مستقر است، می‌پیوندند. هدف از این کار، انجام تغییرات درون‌سیستمی ارائه پیشنهادهای جالب و تازه به مخاطبان است.
تیم موسس نایلند در وب‌سایت خود نوشت: ما تلاش می‌کنیم تا راه‌های جدیدی برای درک بهتر موسیقی کشف کنیم تا کاربران ما موسیقی اصیل‌تری گوش دهند و تجربه خوبی داشته باشند. به اعتقاد آنها استارت‌آپ نایلند توانسته نشان دهد که چگونه هوش مصنوعی در زمینه جستجوی آنلاین موسیقی، همه چیز را به بهترین و دقیق‌ترین حالت ممکن می‌رساند.