صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

باوجود کامل نبودن هیات مدیره

استقلال با کدام بازیکنان زیر پوستی مذاکره کرده است؟

با وجود آنکه باشگاه استقلال هنوز به صورت رسمی با هیچ بازیکنی قرارداد رسمی ننوشته است اما منصوریان با برخی بازیکنان برای استقلال...
سال بعد تمام کرده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، این درست که به دلیل کامل نبودن هیات مدیره و وجود اختلاف ها بین این اعضا، استقلال به صورت رسمی وارد نقل و انتقالات سال آینده نشده است اما این به آن معنی نیست که علیرضا منصوریان هم کاملا بیکار نشسته باشد و قدم از قدم برندارد.
پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد که سرمربی استقلال با مذاکره با برخی بازیکنان مقدمات حضور آنها را در استقلال فراهم آورده و به توافق هایی هم دست پیدا کرده است. اگر چه به دلیل اینکه قراردادها دو امضا می خواهند و علاوه بر مدیرعامل یکی از اعضای هیات مدیره هم باید آن قرارداد ها را امضا کنند تا رسمی باشند اما با برخی از بازیکنان قرارداد داخلی هم نوشته شده است.
منصوریان تا کنون با شایان مصلح از سپیدرود رشت، مهدی شیری از پیکان، حسن بیت سعید از استقلال خوزستان و محمد دانشگر از نفت مذاکرات جدی انجام داده و برخی از آنها تا نزدیکی عقد قرارداد با استقلال هم آمده اند. باید دید استقلال چه موقع می تواند با پرداخت پیش قسط به این بازیکنان قرارداد رسمی را با آنها به ثبت برسانند.