صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

یک عضو فراکسیون امید:

دولت روحانی باید تمام تلاشش را برای احقاق حقوق مردم به‌کار گیرد

یک عضو فراکسیون امید با بیان اینکه «تیم روحانی و پشتیبانانش پیروز انتخابات شدند» گفت:‌ روحانی به همراه حامیانش باید با پشتوانه رای قاطع....
 مردم در جهت اجرای وعده‌ها و احقاق خواسته‌های مردم تلاش کنند تا در چهار سال آینده بتوانند پاسخگوی عملکردشان باشند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، شهروز برزگر با تاکید بر اینکه «پیروز واقعی میدان انتخابات، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند» گفت:‌ رای آقای روحانی رای یک فرد نیست بلکه رای به تیم او متشکل از شخصیت ها، اقتصاددانان و سیاسیون است که تمامی تلاش ها را برای مشارکت حداکثری مردم و تبیین برنامه های دولت روحانی در چهارسال آینده کرد.
وی ادامه داد: بر این اساس تیم آقای روحانی باید در طول چهار سال‌ آینده پاسخگوی نیازهای مردم باشند و تمامی تلاشش را برای حل مشکلات و انجام مطالبات به حق مردم به خصوص در اقتصاد و معیشت، رفع رکود، سیاست خارجی، سیاست داخلی و برخورد با مخالفان انجام دهد. این تیم در آینده کار بسیار سنگین و دشواری پیش رو دارد و قطعا همین تیم در صف اول مطالبه کننده از رئیس‌جمهور برای اجرای وعده هایش است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که وظیفه دولت، دست‌اندرکاران بخش اجرایی و مجلس به عنوان قوه قانونگذار همکاری با یکدیگر برای رفع مشکلات مردم به خصوص در سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید است و باید کاری کرد تا مردم در چهار سال آینده تغییر شرایط را از نزدیک لمس کنند و بتوانیم در آن زمان حرفی برای گفتن داشته باشیم.
برزگر خدمت صادقانه به مردم را وظیفه دولتمردان و تمامی خادمان نظام دانست و گفت: باید هر چه در توان داریم برای تحقق خواسته ها و مطالبات مردم در جهت پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار ببریم. بر این اساس تیم آقای روحانی باید در چهار سال آینده با پشتوانه رای قاطع مردم برای احقاق حق مردم و اجرای مطالباتش تلاش کند.
وی افزود: تا روز 29 اردیبهشت همه برای خدمت و نه قدرت با یکدیگر رقابت می کردند. این خدمت بار و مسئولیت سنگینی را در شرایط فعلی ایران در منطقه و جهان ایجاد می‌کند کسی که زیر بار این مسئولیت سنگین و حساس رفته باید آن را به خوبی بداند و برای آن زحمت کشد.
نماینده ارومیه تاکید کرد که همه مسئولان و جناح های مختلف سیاسی باید دست در دست هم دهند برای ایران یکپارچه و آباد و اعتلای آن تلاش کنند چون خدمت صادقانه و بی منت کمترین مزد برای مردمی است که همیشه در صحنه بودند.
برزگر همچنین گفت که مردم با حضور پرشکوه در انتخابات به سیاسیون و مسئولان این درس بزرگ را دادند که  حتی در شرایط تورم و رکود پای نظام ایستاده و برای آن از خودگذشتگی می‌کنند. این همان معنای واقعی دموکراسی و مردم سالاری دینی است که مردم به دنیا نشان دادند پس باید برای چنین مردمی دست در دست هم داده و با اتحاد مشکلات را حل کنیم.