صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر شورای مسکن استان مرکزی اعلام کرد:

اتمام خدمات روبنایی پیش‌بینی شده در پروژه‌های مسکن مهر اکثر شهرهای استان مرکزی

مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر شورای مسکن استان مرکزی از اتمام خدمات روبنایی پیش‌بینی شده در پروژه‌های مسکن مهر اکثر شهرهای استان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت مقوله تقویت زیرساخت‌های مرتبط با فرهنگ ارزشمند اقامه نماز جماعت در پروژه‌های مسکن مهر که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و رویکردهای اساسی ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی است ساخت و تحویل ۸ باب مسجد در پروژه‌های مسکن مهر شهرهای خمین، محلات، دلیجان، مهاجران و اراک از سال‌های اخیر با جدیت در دستور کار قرار گرفته که از این تعداد با تلاش‌های صورت گرفته ۶ باب مسجد به بهره‌برداری رسیده و دو باب دیگر (در شهرهای ساوه و کوی نبئی اراک) در حال تکمیل است.
وی در خصوص ویژگی‌های فنی دو پروژه فوق اظهار کرد: مسجد کوی علوی ساوه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل شهرداری شده است. همچنین مسجد کوی کوثر شهرک نبئی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجراست.
گفتنی است در راستای ارتقاء خدمات روبنایی پروژه‌های مسکن مهر تاکنون ساخت پنج باب مدرسه نیز در ۵ شهر استان به اتمام رسیده و به عنوان یکی از خدمات فرهنگی-اجتماعی این اداره کل به هم استانی‌های عزیز تقدیم شده است.