صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون گردشگری کشور:

حماسه اردیبهشت چشم‌انداز روشنی پیش روی صنعت گردشگری گشود

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: صنعت گردشگری با حماسه اردیبهشت، چشم‌انداز بسیار روشنی را پیش‌ روی خود می‌بیند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرتضی رحمانی موحد در پی حماسه انتخاباتی روز گذشته عنوان کرد: شور و شوق وصف‌ناپذیر مردمی که به‌ پا خواستند تا از مسیر مردم‌سالاری دینی، عقلانیت، اعتدال و خرد جمعی، ایرانیان را در منظر جهان پرفروغ‌تر از همیشه نشان داده، صفحه جدیدی را در تاریخ این سرزمین بگشایند.
وی اضافه کرد: صنعت گردشگری که در دولت تدبیر و امید احیا و از رشد چشمگیری برخوردار بود، چشم‌انداز بسیار روشنی را پیش‌ روی خود می‌بیند، آینده فعالان و خانواده بزرگ گردشگری روشن و پر امید خواهد بود. 
رحمانی موحد خاطرنشان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از تلاش، حمایت و مشارکت همه فعالان، ستادها و کمیته‌های گردشگری کشور، این پیروزی بزرگ بر ملت ایران، رهبری معظم، رئیس‌جمهوری محبوب و منتخب و همه خانواده بزرگ گردشگری کشور مبارک باد.
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته(جمعه) در کشور برگزار و دکتر روحانی با کسب 57 درصد آرا، به عنوان رییس جمهوری منتخب ملت ایران برگزیده شد.