صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با بازی امیر آقایی

سریال پلیسی «نوار زرد» کلید خورد

سریال «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی چند روزی است در محله دیباجی تهران کلید خورده است.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، چند روزی است سریال «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی وارد فاز تولید شده و در تهران مقابل دوربین رفته است.
ژانر سریال «نوار زرد» جنایی - پلیسی و کریم لک زاده آن را در ۲۰ قسمت نگارش کرده است.
در خلاصه داستان «نوار زرد» آمده است: سرگرد گره پرونده‌های جنایی را باز می‌کند؛ در این میان به پرونده‌ای برمی‌خورد که کشف واقعیت پای زندگی شخصی‌اش را به میان می‌کشد...
امیر آقایی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش یک سرگرد پلیس را بر عهده دارد. همچنین بهاره کیان افشار، سیروس گرجستانی، قاسم زارع، کمند امیر سلیمانی، محسن بهرامی و ... از دیگر بازیگران اصلی سریال «نوار زرد» هستند.
این مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم سریال شبکه دو و موسسه ناجی هنر است و برای پخش در مهر ماه مصادف با هفته ناجا تهیه و تولید می‌شود.
سایر عوامل سریال «نوار زرد» عبارتند از:
نویسنده (کریم لک‌زاده)، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز (امیر سلیمانی)، مدیر تولید (فرشید رئوفی)، مدیر تصویربرداری ‌(هادی شلالوند)، صدابردار ‌(علی عدالت‌دوست)، طراح صحنه و لباس (بهزاد جعفری)، طراح گریم (کامران خلج)، مدیر تدارکات (افشین رئوفی)، منشی صحنه (هدیه نصیری)، عکاس (حسن هندی)، روابط عمومی (ملیکا راد) و مجری طرح (موسسه فرهنگی هنری وصف صبا).