صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سیدعلی هزاوه مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس :

معرفی فعالیت استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌ها در ششمین نمایشگاه فناوری و نوآوری

سیدعلی هزاوه مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس درخصوص فعالیت‌های استارتاپ ها و شتابدهنده ها در ششمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری"INOTEX" که با حمایت معاونت علمی برگزار می‌شود گفت:
در جریان نمایشگاه اینوتکس 2017 ما یک رویداد و دو پاویون اختصاصی را اجرا خواهیم کرد. در این رویداد که با هدف تعریف همکاری‌های بین‌المللی فناوری و ارتقای توان فناورانه شرکت‌های ایرانی برگزار می‌شود جمع کثیری از صاحبان فناوری، صنعتگران، دانشمندان و بازرگانان داخلی و خارجی حضور دارند.
وی در خصوص رویداد مربوطه اضافه کرد: «رویداد کارآفرینی» که یک رویداد ترویجی با رویکرد آموزشی است قصد دارد تا تیم‌ها و افراد علاقه مند به فرایند کارآفرینی را آموزش دهد تا بتوانند اطلاعات لازم در فرایند ایده تا عمل و کارآفرینی را کسب کنند.
هزاوه توضیح داد:  در جریان این رویداد بیش از 30 نفر از علاقه‌مندان صاحب ایده که قبلاً ثبت نام کرده‌اند در فضایی اختصاصی مستقر می‌شوند و می‌توانند با اشتراک‌گذاری ایده‌های خود مهارت‌های کارآفرینی را بیاموزند و به پیشبرد و اجرایی شدن ایده‌های هم کمک کنند.
به گفته وی در این رویداد اساتید و مربیان هم برای ارائه مشاوره و آموزش حضور دارند و در نهایت سه تیم برتر ارزیابی ، شناسایی و معرفی خواهند شد.
مدیر مرکز رشد فناوری در ادامه به تشریح دو پاویون اختصاصی پرداخت و گفت: «پاویون شتاب دهنده ها» و«پاویون استارت آپ ها» هم در جریان نمایشگاه مستقر می شوند و می توانند در طول 44روز نمایشگاه خود را به شرکت کنندگان و سرمایه گذران  معرفی کنند.
هزاوه تصریح کرد: در بخش شتاب دهنده ها 10شتاب دهنده فعال و موفق کشور در کنار یکدیگر معرفی می شوند تا صاحبان ایده بتوانند خدمات و حمایت های آن ها را مقایسه کرده و در آینده استارت آپ های خود را به کمک یکی از آن ها آغاز کنند، همچنین بیش از 40استارت آپ که اغلب ایده هایشان به مرحله اجرایی رسیده در پاویون اختصاصی استارتاپ ها حضور دارند تا ضمن معرفی خود به جامعه هدف، بتوانند از جلسات مشاوره ای بهره مند شوند.
ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری"INOTEX" به همت پارک فناوری پردیس معاونت علمی و با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دوم خرداد ماه سال جاری مصادف با May 23 آغاز و تا پنجم خرداد ماه میزبان بیش 300 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران خواهد بود.