صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

هاشمی طبا:

گفته ام به روحانی رای دهند اما انصراف نمی دهم

سید مصطفی هاشمی طبا از تماس جریان اصولگرایی با وی برای انصراف به نفع یکی از نامزدهای آنان پرده برداشت که او نپذیرفته است
و گفت: به گفته ام که به روحانی رای دهند و امیدوارم این دولت ادامه داشته باشد. به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، سید مصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه در نشستی خبری با ارائه برنامه های خود افزود: بنده به تمام کسانی که با من در تماس هستند، گفته ام که به روحانی رای دهند ولی می گویم به دلیل اینکه نمی خواهم از پنجره و فکر خود صرف نظر کنم، از انتخابات انصراف نخواهم داد.
هاشمی طبا با بیان اینکه بر اساس بعضی از اطلاعاتی که در فضای مجازی به دستش رسیده است، گفت: احساس می کنم دشمنان جمهوری اسلامی در حال تجهیز هستند تا انتخاباتی مناسب برگزار نشده و شرایط برای عدم ادامه کار دکتر روحانی ایجاد شود.
وی افزود: یکی از ایرانیان مقیم خارج به برجام و دکتر ظریف حملات شدید کرده و دایه بهتر از مادر شده است و پرسیده که چرا نمی خواهیم بمب اتمی بسازیم که در جواب وی باید گفت این فتوای مقام رهبر معظم انقلاب است. گفته ببازیم بهتر از آن است که ویران شویم که به نظر من این سخنان و رفتار آن ها نشان دهنده دنبال کردن آشوب در کشور و خط صهیونیست ها و جمهوری خواهان آمریکا است که هوشیاری مردم را می طلبد.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: برخی از دشمنان نظام در خارج از کشور از رنگ بنفش استفاده می کنند که خیلی خطرناک است.
**فیلم انتخاباتی برخی نامزدها سیاه نمایی بود
هاشمی طبا با برشماری روش نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات و نظرات سیاسی آن ها گفت: برخی از افرادی که نامزد هستند خود را متمایل به اصولگرایی یا از این جناح می دانند ولی آن ها با تولید فیلم ها و اظهارات خود به دنبال سیاه نمایی بوده و اگر بخش هایی از فیلم های آن ها را جدا کنیم آدم فکر می کند که ضدانقلاب این فیلم ها را ساخته است.
وی اضافه کرد: این سیاه نمایی هایی که صورت می گیرد، حاصل 38 سال انقلاب است که 10 سال امام خمینی(ره) رهبر بوده و بقیه در زمان رهبر معظم انقلاب است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: همه این فیلم ها که ساخته شد، نشان دهنده بدبختی و بیچارگی مردم و فقر و فلاکت است که البته اگر می خواهند انتقاد کنند باید خوبی ها را نیز بگویند ولی سخنان و فیلم های تبلیغاتی آن ها همه سیاه نمایی است.